כניסה

שאלות נפוצות

שאלות נפוצות

הרשמה לאתר

  • מהו אתר אלפא ולמי הוא מיועד?

    אתר אלפא מציע פלטפורמת הכרויות חדשה וייחודית בעולם הכרויות האינטרנט. בעוד אתרי הכרויות אחרים פתוחים לכולם, אתר אלפא בוחר את חבריו בהליך מיון מקצועי אשר שם דגש על עברו המקצועי של המועמד. בעת ההרשמה לאתר, משתמשי אלפא מעלים את קורות החיים שלהם אשר נבחנים על ידי פסיכולוג בעל התמחות מקצועית בהשמה. תהליך זה מאפשר לאלפא להציע אתר הכרויות אינטימי, בטוח, איכותי ורלוונטי מאוד עבור חבריו.
    האתר מיועד לקרייריסטים וקרייריסטיות מגיל 24 ומעלה המחפשים אתר אינטימי אשר יאפשר להם היכרות עם אנשים דומים להם תוך שמירה על פרטיותם. באלפא אלפי רופאים, עורכי-דין, אנשי כספים, אנשי הי-טק, אמנים בעלי הישגים וקרייריסטים בכלל.

  • איך נרשמים לאתר?

    אתר אלפא הוא אתר מיוחד. כחלק מהליך ההרשמה נדרשים החברים לצרף אם קוחות החיים שלהם או לחילופין למלא טופס בנוגע לקריירה שלהם. מידע זה אינו מוצג באתר לשאר החברים, הוא מאובטח מאוד ומועבר לצוות המיון של האתר שמורכב מפסיכולוגים בעלי התמחות בהשמה. צוות המיון עורך את הליך המיון. משתמשים אשר עוברים את תהליך המיון בהצלחה מקבלים על כך הודעת דוא"ל בתוך 48 שעות. לאחר הקבלה לאתר, החברים ממלאים את הפרטים אותם יראו שאר חברי הקהילה ומעלים תמונה עדכנית. בשלב זה משתמשים אלה יכולים להיכנס למאגר החברים באתר ולבצע חיפוש באתר.

  • מדוע איני יכול להתרשם מרשימת החברים לפני שאצטרף ל"אלפא"?

    באתר אלפא פרטיות החברים עומדת בראש ובראשונה. באתר חברים רופאים, מנהלים, אנשי ציבור וחברים נוספים אשר פרטיותם חשובה להם לאין ערוך. בכדי לשמור על פרטיותם, רק חברים שהתקבלו לאתר ומילאו את הפרופיל האישי שלהם באתר יוכלו לצפות בחברים באתר.

  • הצהרה משפטית / תקנון האתר / מנגנון דיווח

    חברת אינטרמץ' אשר מפעילה את אתר אלפא מייחסת משמעות רבה לאמינות הפרופילים ולהתנהגות נאותה באתר. כחלק מהליך ההרשמה לאתר, כל משתמש מצהיר משפטית כי הפרטים אשר הוא מוסר נכונים ומדוייקים ומתחייב לתקנון האתר. אנו רואים נושא זה כראשון במעלה ובעבר לא היססנו לפעול בהליכים משפטיים כנגד משתמשים שמסרו מידע שיקרי או פעלו במזיד במסגרת האתר. לידעתך הינך רשאי להפסיק את המנוי בכל עת שכן המנוי הינו לתקופה בלתי קצובה.

    כחלק מההתייחסות המיוחדת שלנו לנושא אמינות המידע באתר, פיתחנו מנגנון דיווח שעוזר לנו לקבל עדכון מחברי האתר במידה והם נתקלו במידע לא מדוייק שהוצג באתר (לרבות גיל, השכלה ועוד). בכל אחד מהפרופילים באתר מצוי כפתור "דיווח". לחיצה על כפתור זה מפנה את המשתמש לטופס דיווח על משתמש שמסר מידע לא מדוייק. פנייה זו מועברת לצוות האתר שעורך בדיקה מקיפה בנושא ומעבירה אותו לטיפול לגורם הרלוונטי. במידה ומשתמש יעביר דיווח כוזב, ידרוש צוות האתר הסברים בנושא.

  • האם אני יכול לשמור על אנונימיות מוחלטת באתר?

    אתר אלפא מאפשר לחבריו לשמור על אנונימיות מוחלטת. משתמשי אלפא מוצגים באתר עם כינוי ולא עם שמם הפרטי (זאת במידה והם בוחרים כינוי אשר אינו שמם). אמנם בכדי להשתמש באתר, כל משתמשי אלפא מחויבים להעלות תמונה עדכנית אך במידה ופרטיותם חשובה להם הם יוכלו להגדיר את התמונה שלהם כפרטית, לחשוף אותה רק בפני משתמשים שיבחרו, וכך לשמור על אנונימיות מלאה. חשוב לציין כי הפרטים שנמסרים בהליך ההרשמה (קורות החיים) מאובטחים, אינם מוצגים באתר ומשמשים את צוות המיון בלבד בתהליך המיון הראשוני.

הליך המיון

  • מהו הליך המיון באתר אלפא?

    מחקרים רבים בתחום הכרויות וזוגיות מראים כי אנשים נמשכים ומתחברים לאנשים הדומים להם מבחינת הרקע האישי והמקצועי. מכיוון שכך, יצרנו באלפא הליך מיון ייחודי היוצר מכנה משותף רחב בין חבריו. תהליך המיון הייחודי של אלפא מתבסס על מחקרים רבים, ראיונות עומק וסקרים נרחבים בקרב קהל היעד שלנו.

    כל המועמדים של אלפא נדרשים למלא את קורות חייהם באמצעות טופס ייעודי או באמצעות צירוף קובץ קיים. קורות החיים נבחנים ע"י צוות המיון שלנו המורכב מפסיכולוגים מנוסים בעלי התמקצעות בתחום ההשמה. בתהליך זה נבחן הרקע ההשכלתי והמקצועי של המועמדים.

    חשוב להדגיש כי הליך המיון של אתר אלפא אינו ממיין מועמדים ע"פ איכות כללית או מאפיינים פסיכולוגיים אלא ע"פ פרמטרים הקשורים להשכלה, מקצוע, תפקיד נוכחי וקודם בעבודה, ותק ועוד. החל משנת 2007 תהליך המיון הייחודי של אלפא מאפשר לנו להציע פלטפורמה מיוחדת העומדת במבחן התוצאות.

  • מי יכול לראות את קורות החיים שלי?

    אנו מתייחסים לעניין הפרטיות בכובד ראש. המידע שנמסר בתהליך ההרשמה מוגדר כסודי ואינו מוצג בפרופיל האישי לחברים באתר. חשוב לציין כי צוות המיון (בהנחיית הפסיכולוג המנחה של האתר) הוא היחיד שמורשה לקרוא מידע רגיש זה.

  • מדוע עלי להזין את קורות החיים שלי בעת ההרשמה?

    אתר אלפא הוא אתר מיוחד המיועד לקרייריסטים. בכדי להציע את השירות המיוחד שלנו, בנינו הליך מיון מקצועי שמטרתו להתאים בין המשתמשים לאתר ולהציע פלטפורמה איכותית ואינטימית לחברים באתר. בכדי לאפשר הליך מיון מיוחד זה, על הנרשמים לאתר להזין את קורות החיים שלהם בהליך ההרשמה בכדי שצוות המיון יוכל לבחון אותם.

  • מהי בקשה לפרטים נוספים?

    הליך המיון מתבצע באופן מקצועי ומקיף. במידה וצוות המיון חש כי אין בידיו מספיק מידע בכדי להשלים את התהליך, יפנה למשתמש שנרשם בבקשה לפרטים נוספים. המשתמש שנרשם יתבקש לענות על מספר שאלות ולשלוח את הטופס למייל שכתובתו [email protected].

העלאת תמונות

  • אינני מעוניין להעלות תמונה כרגע. האם ניתן לגלוש באתר ללא תמונה?

    על כל החברים באלפא להעלות תמונה ברורה ועדכנית. לא ניתן להשלים את עריכת הפרופיל או לצפות בכרטיסי החברים ללא תמונה. כמו כן- ניתן להגדיר את התמונה כ"פרטית" וכך המשתמש יכול לחשוף את התמונה שלו רק בפני חברים מסויימים.

  • מה היא תמונה פרטית?

    כל חבר יכול להגדיר את תמונתו כתמונה פרטית. במצב זה, חברי האתר לא יוכלו לצפות בתמונה שלו ללא אישור החבר.

  • העלתי תמונה לאתר אך לאחר כמה שעות היא נמחקה. מדוע?

    כל תמונה אשר מועלת לאתר חייבת להיות אמיתית וברורה. תמונות אשר אינן אמיתיות או ברורות ימחקו על ידי צוות האתר.

  • כיצד ניתן לבטל חשיפת "תמונה פרטית" לחבר מסויים?

    ניתן לראות בפני אלו חברים חשפת את תמונתך יש להיכנס ללשונית "צפיות" ולבחור באפשרות "למי שלחתי תמונה". על מנת לבטל את חשיפת התמונה יש ללחוץ על האיקס המופיע בצד שמאל של הפרופיל הרלוונטי. בנוסף, יש את האפשרות לבטל חשיפת תמונה ע"י כניסה ללשונית "הודעות, לבחור בהתכתבות עם חבר מסויים וללחוץ על הכפתור "הסתרת תמונה פרטית".

אופן השימוש באתר

  • כיצד ניתן לחסום חבר?

    על מנת לחסום חבר יש להיכנס לפרופיל המלא שלו וללחוץ על הכפתור "דיווח / חסימה" המופיע בצד ימין בתחתית העמוד. כעת חבר זה לא יוכל לצפות בפרופיל שלך ולא לשלוח לך הודעות. ניתן לראות אלו חברים חסמת על ידי כניסה ללשונית "צפיות" ובחירה באפשרות "פרופילים שחסמתי". על מנת לבטל את החסימה יש ללחוץ על האיקס המופיע בצד שמאל של הפרופיל הרלוונטי.

  • כיצד ניתן לדעת אם הודעה ששלחתי נקראה?

    על מנת לראות האם החבר אליו נשלחה ההודעה צפה בה, עליך להיכנס ללשונית "הודעות", שם ניתן לבחור בהודעות נכנסות/ יוצאות. בצד ימין בתצוגת ההתכתבויות-הודעות המופיעות עם רקע לבן הינן הודעות שנקראו והודעות המופיעות עם רקע אפור הינן הודעות שטרם נקראו. בנוסף, בכדי לדעת האם הודעה ספציפית נקראה ניתן להניח את העכבר על ההודעה, אם מופיע V - ההודעה נקראה, אם לא- ההודעה טרם נקראה.

  • מה עושה כפתור "מועדפים"?

    על מנת לסמן פרופיל של חבר מסוים כפרופיל מועדף, ניתן להיכנס לפרופיל המלא שלו וללחוץ על הכפתור "הוספה למועדפים" המופיע בפינה השמאלית העליונה של הפרופיל. על מנת לצפות בכל הפרופילים שסימנת כמועדפים יש להיכנס ללשונית "צפיות" ולבחור באפשרות "הוספתי למועדפים". בכדי להסיר חבר מרשימת המועדפים ניתן ללחוץ על האיקס משמאל לפרופיל הרלוונטי.

  • מה זה "הערות לעצמי" ומתי אשתמש בזה?

    על מנת לכתוב הערות אישיות לעצמך בנוגע לחבר מסוים ניתן להיכנס לפרופיל המלא שלו וללחוץ על הכפתור "הערה לעצמי" המופיע בפינה השמאלית העליונה של הפרופיל. ההערות יוצגו לעיניך בלבד ולא יוצגו לחברים אחרים.

  • כיצד ניתן לערוך את כרטיס הפרופיל שלי?

    על מנת לערוך את הפרופיל האישי יש ללחוץ על התמונה שלך בסרגל העליון מצד ימין ולאחר מכן ללחוץ על "הפרופיל שלי". בעמוד שנפתח יש ללחוץ על העפרון הירוק הצמוד לשדה שברצונך לשנות, שם ניתן לשנות ולערוך את הפרטים כרצונך, בסיום יש ללחוץ על שמירה.

  • מה זה "דיווח" על משתמש?

    נושא אמינות הפרטים שמשתמשים מוסרים ושמירה על תקנון האתר הם ערך עליון עבורנו. במידה ונתקלתם במשתמש אשר מסר מידע שיקרי או פעל במזיד במסגרת האתר, תוכלו לדווח על כך להנהלת האתר אשר תפתח בבירור הנושא ללא חשיפת הזהות שלכם. במידה והמשתמש שדיווחתם עליו אכן מסר מידע שיקרי בפרופיל שלו או לחילופין פעל במזיד, תפעל הנהלת האתר תחילה להרחיק אותו מהאתר ובמקרים מסויימים אף לפתוח נגדו בהליכים משפטיים. אנו מיחסים חשיבות רבה לנושא אמינות המידע ולשימוש נאות באתר. בעבר לא היססנו לפעול משפטית כנגד משתמשים שמסרו מידע שיקרי או פעלו במזיד באתר.

החשבון שלי

  • האם האתר בתשלום?

    לאחר קבלתם לאתר, מקבלים המשתמשים החדשים כ- 48 שעות בהן הם יכולים להתנסות באתר ללא כל תשלום. בפרק זמן זה יכולים המשתמשים החדשים לבצע את כל הפעולות באתר. לאחר פרק זמן זה נדרשים חברי האתר לשלם דמי מנוי חודשיים.
    אתר אלפא מציע כיום מבצע למשתמשים חדשים:
    תשלום מראש לחודש אחד ב- 109 ש"ח - לאחר מכן בסכום של 89 ₪ לחודש וזאת עד למסירת הודעת ביטול
    תשלום מראש לשלושה חודשים ב- 89 ש"ח לחודש - לאחר מכן בסכום של 79 ₪ לחודש וזאת עד למסירת הודעת ביטול
    תשלום מראש לשישה חודשים ב-69 ש"ח לחודש - לאחר מכן בסכום של 69 ₪ לחודש וזאת עד למסירת הודעת ביטול
    ביטול חיוב ייעשה על ידי שליחת הודעות ביטול.

  • אפשרויות לרכישת מנוי

    כרטיס אשראי - באופן עצמאי על ידי המשתמש על ידי כניסה ללשונית רכישת מנוי באתר או לחילופין באמצעות פנייה טלפונית לשירות לקוחות בטלפון 03-6447214.
    העברה בנקאית - ניתן להעביר העברה בנקאית לבנק הפועלים ,סניף 630 לחשבון שמספרו 633533 ,יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות על מנת להפעיל את השירות(03-6447214).
    כל ההתקשרויות המוצעות הינן לתקופה בלתי קצובה.

  • כיצד ניתן לשנות סיסמא?

    על מנת לשנות את הסיסמא הנוכחית, יש להיכנס לחשבון שלך באמצעות שם המשתמש והסיסמא לאתר. לאחר הכניסה לאתר, יש ללחוץ על התמונה שלך בסרגל העליון ולאחר מכן ללחוץ על "הפרופיל שלי". בעמוד שנפתח יש ללחוץ על "הגדרות חשבון" ולאחר מכן יש להקיש את הסיסמא הנוכחית הנוכחית בשדה המיועד לכך, וכן את הסיסמא החדשה בשני השדות האחרים, בסיום יש ללחוץ על "עידכון סיסמא".

  • מדיניות ביטול

    בהתאם לחוק הגנת הצרכן ניתן לבטל את המנוי באמצעות מייל לכתובת [email protected] או בטלפון 03-6447214, או בפקס 03-6447921, או בשליחת דואר לחברת אינטרמץ' בע"מ, ת.ד 337, חולון מיקוד 5810202. על הודעת הביטול לכלול שם הלקוח, כתובת מייל איתה בוצעה ההרשמה לאתר, שם משתמש (כינוי) ומספר תעודת זהות. הביטול ייכנס לתוקפו תוך 3 ימי עסקים ממסירת הודעת הביטול ובמקרה של הודעה אשר נשלחה בדואר רשום בתוך 6 ימי עסקים ממועד מסירת המכתב למשלוח, אלא אם המשתמש נקב במועד ביטול מאוחר יותר בהודעת הביטול שהעביר לחברה.