כניסה

מאמרים

מאמרים

זוגיות בעידן הרשתות החברתיות

האם יש צורך באתרי הכירויות בעידן הרשתות החברתיות

עידן הרשתות החברתיות יצר כביכול זירה מתאימה לכל סוג של הכרויות שבה ניתן לפגוש אנשים לביסוס קשר חברי, רומנטי או אחר.
כביכול, רשתות חברתיות מעמידות בסימן שאלה את הצורך באתרי הכרויות משום שהן יכולות לחשוף אתכם למספר גדול מאוד של משתמשים אחרים. הלכה למעשה, השימוש ברשתות חברתיות לצורך מציאת בן או בת זוג ליצירת קשר רומנטי רציני וארוך טווח איננו פשוט. חוסר ההצלחה שחווים משתמשים רבים במציאת בן או בת זוג בעזרת הרשתות החברתיות נובע ממספר גורמים שאותם נסקור במאמר זה והמבססים את הצורך בקיומם של אתרי הכרויות איכותיים כדוגמת אתרי הכרויות אקדמאים.

ההבדל בין רשתות חברתיות לאתרי הכרויות איכותיים
חשוב לציין כי ההבדלים שנדון בהם כאן הם נכונים רק לגבי אתרי הכרויות איכותיים כדוגמת אתרי הכרויות אקדמאים. אתרים מן הסוג הזה שונים מאתרים כלליים בכך שהם מעמידים רף קבלה גבוה ומוודאים את זהות האינפורמציה שמספקים המשתמשים. אתרי הכרויות אקדמאים גם גובים תשלום חודשי עבור שירותיהם כחלק מן המדיניות של יצירת פלטפורמה המתאימה לקבוצה מצומצמת ואיכותית של משתמשים.
רשתות חברתיות מתקשות לוודא את זהות המשתמשים שלהם. משתמשים רבים אינם מספקים את האינפורמציה הנכונה לגבי גילם, מצבם המשפחתי ונתונים נוספים. מרבית הרשתות החברתיות דורשות רק כתובת מייל ומענה על מספר שאלות כלליות, נתונים שאינם מספיקים על מנת לוודא בצורה יסודית את זהות המשתמש. לפיכך, ההבדל העיקרי בין רשתות חברתיות לבין אתרי הכרויות איכותיים הוא צמצום אלמנט המזל ויצירתה של פלטפורמה בטוחה יותר שמאגדת קבוצת משתמשים איכותית.

אתרי הכרויות אקדמאים ושיפור סיכויי הצלחת המשתמשים
אתרי הכרויות אקדמאים מושכים אליהם קבוצה מסוימת מאוד של משתמשים. מדובר בקבוצה של אנשים בעלי רקע דומה של השכלה ותעסוקה. כמעט כל המשתמשים מעונינים ביצירת קשר רומנטי משמעותי והצטרפו משום כך לאתר. משמעות הדבר היא כי השימוש באתרי הכרויות אקדמאים משפר את סיכויי הצלחת המשתמשים בצורה ניכרת והוא שונה לחלוטין מן השימוש ברשתות חברתיות, שם המזל משחק תפקיד מרכזי ויש קושי רב לוודא את זהות משתמשים ואת רצינות כוונותיהם.

חזרה למאמרי היכרויות