כניסה

מאמרים

מאמרים

women

כיצד יכולות טכנולוגיות חדשות להשפיע על עתידם של אתרי הכרויות?

בימים עברו, על מנת להשתמש בשירותי הכרויות היה עליכם לגשת למשרד המתמחה בתחום ולהצטלם במשך שעה ארוכה. אחרי שערכו עבורם קלטת וידאו שבה אתם מדברים על עצמכם, הייתם צריכים לשבת ולצפות שעות ארוכות בקלטות של בני או בנות זוג פוטנציאליים אחרים המדברים על עצמם. עד כמה שאתרי הכרויות באינטרנט גורמים היום לשירותים מן הסוג הזה להראות מיושנים, טכנולוגיות חדשות עשויות לגרום לפורמט האינטרנטי שאנו מכירים היום להיראות מיושן בתוך זמן לא רב. טכנולוגיות של המחשה תלת ממדית ושימוש בטכנולוגיות של בינה מלאכותית הן רק שתיים מתוך אפשרויות פיתוח רבות העומדות על הפרק ובהן נדון במאמר זה.

פגישה ראשונה שאפשר לסיים בלחיצת כפתור
כמעט כל מי שהשתמש אי פעם בשרות הכרויות יודע עד כמה פגישה ראשונה לא מוצלחת יכולה להיות חוויה לא נעימה. דמיינו לעצמכם מצב שבו תוכלו לסיים פגישה שכזאת בלחיצת כפתור! טכנולוגיות של המחשה תלת ממדית עשויות לגרום לחלום הזה לקרום עור וגידים. עם התפתחות איכויות ההקרנה התלת ממדית, עולה מחדש האפשרות של המחשה תלת ממדית מתקדמת שתשמש לצורכי תקשורת. תארו לעצמכם שרות הכרויות שבו ניתן לבצע צ'אטים שבהם תראו מייד הדמיה תלת ממדית של מי שמשוחח אתכם, הדמיה שתראה אמיתית לכל דבר. שימוש בטכנולוגיה שכזאת עשוי להיות מהפכני עבור עולם ההיכרויות.

שימוש בבינה מלאכותית
אתרי הכרויות איכותיים, כדוגמת אתרי הכרויות אקדמאים, שואפים למקד קבוצת משתמשים מסוימת על מנת להגדיל את סיכויי הגולשים למצוא שידוך מתאים. תארו לעצמכם מנוע חיפוש מתקדם שיעשה שימוש בבינה מלאכותית ושיותאם לשמש כיועץ הכרויות. אתר הכרויות שיעשה שימוש במערכת המשלבת בינה מלאכותית מתקדמת שכזאת יוכל לבצע התאמות ושידוכים בצורה כל כך מתקדמת עד שהיא עשויה כמעט לבטל את הצורך בתהליך החיפוש. נכון ששום דבר לא יחליף את הרומנטיקה הספונטנית וסביר להניח שאף בינה מלאכותית לא תוכל להוות תחליף מושלם לאלמנט האנושי, אבל בהחלט מדובר כאן על שיפור סיכויי ההצלחה בעשרות רבות של אחוזים.
נראה שהיום שבו טכנולוגיות כמו אלו שתוארו במאמר זה עדיין רחוק, אבל אם נחשוב על כל החידושים הטכנולוגיים שנכנסו לחיינו רק בעשר השנים האחרונות ושכלל לא חלמנו על קיומם לפני כן, אולי נראה שירותי הכרויות מתקדמים שכאלה תוך זמן קצר מהמצופה.

חזרה למאמרי היכרויות