כניסה

מאמרים

מאמרים

איזה גיל מתאים יותר לשימוש באתרי הכרויות?

איזה גיל מתאים יותר לשימוש באתרי הכרויות?

אתרי הכרויות רבים מפרסמים את עצמם כמתאימים לכל שכבת גיל ומבטיחים להגשים את חלומותיהם הרומנטיים של צעירים בני עשרים ומבוגרים בני שישים בכמה הקלקות עכבר. אז נכון שאין הגדרה של גיל שמתאים יותר או פחות לשימוש באתרי הכרויות ובאופן עקרוני אתרים הפתוחים לכל משתמש יכולים לתת מענה לכל שכבת גיל, אבל הלכה למעשה דרושה הכרות מעמיקה יותר עם עולם ההיכרויות הוירטואלי על מנת לבצע בחירה נכונה. נכון יהיה לומר כי לכל שכבת גיל קיים סוג אתרי ההיכרויות שבהם סיכויי ההצלחה של כל משתמש יהיו גבוהים יותר. במאמר זה ננסה לבחון את מידת ההתאמה של אתרי הכרויות שונים לשכבות גיל שונות.

אתרים כלליים
שיטוט באינטרנט ובחינת אתרי הכרויות שלא בתשלום ורשתות חבריות עשויים לשרטט תמונה שאינה מדויקת כי עולם ההיכרויות שייך לצעירים. אמנם נכון שאתרי ההיכרויות המציעים את שירותיהם בחינם פתוחים לכל משתמש וללא הגבלת גיל, אבל הלכה למעשה הגיל הממוצע של המשתמשים בהם יהיה ברוב המקרים צעיר מאוד.
כאשר מודבר בגיל הזהב קיימים אתרי הכרויות המתמקדים בקבוצת הגיל המסוימת הזאת ומאפשרים לבני הגיל השלישי לתקשר זה עם זו לצורך הכרויות. מצב זה, שבו אתרים כלליים פונים לצעירים מאוד ואתרים אחרים פונים לגיל הזהב מותיר לעיתים את שכבת הגילאים של בני עשרים וחמש עד ארבעים עם התחושה שאתרי הכרויות אינם מספקים מענה לצרכים שלהם.

אתרי הכרויות אקדמאים
אתרי הכרויות אקדמאים מהווים פתרון מצוין דווקא לשכבת גיל הביניים, צעירים מעל לגיל עשרים בעלי רקע אקדמי או הכשרה מקצועית גבוהה שברצונם להכיר בני או בנות זוג לצורך ביסוס קשר רציני לטווח הארוך. אתרי הכרויות אקדמאים יוצרים קבוצת משתמשים איכותית וממוקדת ובכך משפרים בצורה ניכרת את סיכויי ההצלחה של כל משתמש ומשתמש. כמובן שהשימוש באתרי הכרויות אקדמאים כרוך בתשלום חודשי. תשלום זה נחוץ על מנת ליצור סביבה איכותית ולקיים מערכות של ווידוי והצלבת האינפורמציה שמספקים המשתמשים. מרבית המשתמשים באתרי הכרויות אקדמאים שואפים ליצירת קשר רציני ומחייב לטווח הארוך.
לסיכום, אתרי הכרויות בהחלט מתאימים לכל שכבת גיל, אבל חשוב להבין איזה סוג של אתר הכרויות יכול לשפר ולהעצים את סיכויי ההצלחה של כל קבוצת גילאים ספציפית ולבצע את הבחירה הנכונה בהתאם.

חזרה למאמרי היכרויות