כניסה

מאמרים

מאמרים

שומרי מסורת ואתרי הכרויות

אתרי הכרויות ושומרי מסורת

ההנחה הרווחת היא כי אתרי הכרויות אינם מתאימים לשומרי מסורת ושמרבית קהל היעד שלהם, אלא אם מדובר באתרים המיועדים באופן ספציפי לציבור הדתי, הם חילונים. אחד הדברים שמגבירים את התחושה הסטריאוטיפית הזאת, שאינה נכונה, הוא הבלבול שקיים בקרב הציבור בין שימוש ברשתות חברתיות, אתרי הכרויות כלליים ואתרי הכרויות ממוקדי משתמש.
אתרים איכותיים כגון אתרי הכרויות אקדמאים, מתאימים לציבור שומר מסורת באותה מידה שהם מתאימים לציבור החילוני ועל כך נרחיב את הדיבור במאמר זה.

אתרי הכרויות כלליים ואתרי הכרויות אקדמאים
ננסה לבחון מדוע אתרי הכרויות אקדמאים מתאימים יותר לציבור שומרי המסורת מאשר רשתות חברתיות או אתרי הכרויות כלליים. אתרי הכרויות כלליים אינם יכולים, לפחות במרבית המקרים, לבצע תהליך מעמיק של בדיקת האינפורמציה שמספק כל מועמד המגיש מועמדות לחברות באתר. משום כך, נוצרים מקרים רבים שבהם מצטרפים חדשים יוצרים זהויות בדויות. תוך יצירת זהות בדויה שכזאת יכול משתמש לשקר בנוגע למצבו המשפחתי, הרקע ההשכלתי שלו וגילו. לעומת זאת, אתרי הכרויות אקדמאים ואתרים איכותיים אחרים מוודאים בצורה דקדקנית ותוך כדי שימוש בהתחייבויות משפטיות את זהות החבר או החברה.

הכרויות למטרות יצירת קשר ארוך טווח
כיום גולשים רבים פעילים ברשתות חברתיות לצורך יצירת קשר למטרות הכרויות. במרבית המקרים, לא רק שקשה לוודא את הפרטים שלהם, רבים מהם מעונינים ביצירת קשר שאינו ארוך טווח.
אם נעז ונחטא בסטריאוטיפ משלנו, הנחת יסוד נכונה למדי תהיה שמרבית הגולשים שומרי המסורת יהיו מעונינים בקשר ארוך טווח ורציני. משום כך אתרי הכרויות אקדמאים מהווים סביבה מתאימה יותר עבורם.
המטרה המוצהרת של אתרי הכרויות אקדמאים היא יצירתה של קבוצת חברים ממוקדת ואיכותית ששמו להם למטרה לבסס זוגיות מוצלת וארוכת טווח. לא רק שאפשר להשתמש בהם בבטחה מבלי לדאוג לגבי הדיסקרטיות והאמיתות של המידע באתר, אתרי הכרויות אקדמאים גם יוצרים סביבה שמעצימה את הסיכויים למצוא שותף או שותפה לחיים.
תהליך ההכרות המומלץ הוא הדרגתי תוך כדי חיפוש של בן או בת זוג החולקים עמכם את שאיפות החיים ואת הרקע ההשכלתי והתעסוקתי שלכם. אתרי הכרויות איכותיים שכאלה יוצרים סביבה חדשה המתאימה לכלל הציבור, חילונים ושומרי מסורת כאחד, השואף למצוא בן את בת זוג איכותיים לטווח הארוך.

חזרה למאמרי היכרויות