כניסה

מאמרים

מאמרים

appearance

עד כמה ההופעה החיצונית באמת חשובה לדייטינג?

בדמיונם של פנויים ופנויות רבים, הצלחה בדייטינג דרך אתרי היכרויות רגילים או אתרי היכרויות לאקדמאים תלויה בצורה כמעט בלעדית בהופעה החיצונית. בעולם שבו מסכי הטלוויזיה ושלטי החוצות מציגים לנו בוקר וערב דוגמנים ודוגמניות בעלי גזרה מושלמת ופני מלאך, אנשים רבים חשים מבוכה ואפילו אשמה בגלל הופעתם החיצונית. ההנחה היא שאתרי היכרויות מלאים בנציגי העולם המושלם של חטובי הגזרה המושלמים והיפים וכמובן שהם מחפשים שותפים שיהיו מושלמים חיצונית בדיוק כמוהם.

ברור שמדובר בדברי הבל. אתרי היכרויות, בין אם מדובר באתרים רגילים ובין אם מדובר באתרי היכרויות לאקדמאים, מלאים בבני אדם רגילים בדיוק כמוני וכמוכם.

אז נכון שכאשר מדברים על היכרויות ודייטינג הרושם החיצוני הראשוני הוא חשוב. אי אפשר להתעלם מן העובדה שהדבק הראשוני המחבר בין בני זוג קשור למשיכה הדדית. כאשר יוצאים לדייט ראשון כדאי להשקיע בהופעה החיצונית, גם בגלל שמדובר באיתות לצד השני לגבי רצינות הכוונות וגם בגלל שהופעה מרושלת יכולה לגרום לצד השני לחוש בזלזול מסוים. מעבר לכך, חשוב לזכור שמשיכה הדדית אינה קשורה אך ורק למראה החיצוני. האופי שלכם, צורת הדיבור וההתנהלות, חוש ההומור שלכם או הרצינות שלכם, כל אלו קשורים ליצירת תהליכים של משיכה הדדית שהם עמוקים ומשמעותיים הרבה יותר מן הרושם החיצוני הראשוני. מערכת יחסים רצינית עוברת מהר מאוד להתבסס על קריטריונים של התאמה שקשורים יותר לאופי, תחומי העניין והשאיפות ההדדיות יותר מאשר למראה החיצוני.

כאשר מדובר באתרי היכרויות, היכולת להכיר את בן או בת הזוג הפוטנציאליים טוב יותר עוד לפני הדייט הראשון, תורמת להפחתת החשיבות של ההופעה החיצונית ביצירת מערכת יחסים פוטנציאלית. אסטרטגיה נכונה של בניית קשר ראשוני תשתמש בצ'אטים ושיחות טלפון על מנת ליצור תהליך הדרגתי. היכרויות הם תחום שבו עוצמת הרגשות, התקוות והאכזבות עשויה לשחוק את המשתמש. לכן, כאשר הדייט הראשון הופך לשלב שבו מערכת יחסים שכבר יש לה יסודות איתנים של היכרות עולה מדרגה, מופחתים סיכויי האכזבה וחשיבות ההופעה החיצונית כאלמנט שיכריע את סיכויי הצלחת הפגישה יורדת.

זכרו, העולם מלא בבני אדם רגילים בדיוק כמוכם שכל רצונם הוא למצוא בן או בת לוויה לחיים. אתרי היכרויות איכותיים, כגון אתרי היכרויות לאקדמאים וקרייריסטים, יכולים לסייע לכם לצאת ממלכודת הפגישות העוורות על ידי מתן אפשרויות לבניה הדרגתית של קשר בין שני בני זוג שההתאמה ביניהם קשורה בראש ובראשונה לאופי, לרגש ולשאיפות משותפות לעתיד.

חזרה למאמרי היכרויות