כניסה

מאמרים

מאמרים

למי למעשה מתאימים אתרי הכרויות

למי למעשה מתאימים אתרי הכרויות?

האינטרנט משמש כיום את כל קבוצות הגילאים ואת כל רובדי האוכלוסייה ואתרי הכרויות שונים מודעים היטב לעובדה זאת ומנסים לספק שירותים לקהל מגוון של משתמשים. לשאלה למי למעשה מיועדים אתרי הכרויות יכולות להיות שתי תשובות אפשריות, בהתאם לסוג האתר עליו מדברים. התשובה הראשונה היא לכולם, כאשר מדובר באתרים כלליים, והתשובה השניה היא לקבוצה מסוימת של משתמשים המעונינים ביצירתה של זוגיות רצינית, כאשר מדובר באתרים איכותיים וממוקדים יותר.

האם שימוש באתרי הכרויות יתאים לי?
רבים נמנעים מן השימוש באתרי הכרויות בגלל החשש כי בקרב קבוצה גדולה ולא מוגדרת של משתמשים יהיה קשה מאוד למצוא שותף או שותפה לחיים. אתרים כלליים הפתוחים לכל משתמש עשויים לכלול רווקים, צעירים ומבוגרים, אנשים נשואים המשתמשים בזהויות בדויות ואפילו אנשים היוצרים עבור עצמם מספר זהויות שונות.
אתרי הכרויות אקדמאים מתאימים יותר דווקא לספקנים המהססים להשתמש בשירותי היכרויות רגילים. אתרי הכרויות אקדמאים משמשים למעשה כאלטרנטיבה שכלתנית לאתרים כלליים. אם באתר הפתוח לכל משתמש המזל משחק את התפקיד המרכזי, באתרי הכרויות אקדמאים מתבצע תהליך שבו ממוקדת קבוצת המשתמשים, תהליך שמגדיל את הסיכויים למציאת בן או בת זוג. ניתן לומר כי אם ברצונכם לבסס קשר רציני, שימוש באתרי הכרויות בהחלט יתאים לכם, כל עוד מדובר באתר הנכון.

כיצד צמצום האפשרויות מביא להרחבתן?
אם השימוש באתרי הכרויות מתאים לכל אחד ואתרים כלליים הפתוחים לכל משתמש כוללים קבוצה גדולה יותר של משתמשים, האם השימוש בהם לא מגדיל את סיכויי ההצלחה? התשובה לכך היא בהחלט לא. דווקא ההשתתפות בקבוצה מצומצמת וממוקדת מגדיל בצורה מוכחת את סיכויי ההצלחה. אז נכון שהגישה הרומנטית הקלאסית גורסת כי המזל יעשה את שלו וכשיגיע הזמן אתם תפגשו את נסיך או נסיכת החלומות שלכם, אבל גישה שכלתנית יותר יכולה לסייע לכם למצוא את מזלכם. כל מי שהתנסה בסדרה ארוכה של דייטים ראשונים לא מוצלחים יודע שההסתמכות על המזל לא תמיד מביאה תוצאות טובות.
אז כן, אתרי הכרויות מתאימים לכולם וכמעט כל אחד יכול למצוא בן או בת זוג באינטרנט, אבל אתרי הכרויות אקדמאים מאפשרים למשתמש להגדיל את סיכויי ההצלחה תוך כדי שהם יוצרים עבורו סביבה בטוחה יותר שבה ניתן לתקשר בקלות עם בני או בנות זוג פוטנציאליים רציניים.

חזרה למאמרי היכרויות