כניסה

מאמרים

מאמרים

אתרי הכרויות והתאמה אישית

אתרי הכרויות והתאמה אישית

אם האינטרנט מתמחה בהתאמה אישית ונראה כי כל גולש וגולשת יכולים למצוא מיד את המוצר או השירות המתאימים להם בדיוק בכמה לחיצות עכבר, מדוע התאמה אישית שכזאת כל כך קשה כשמדובר באתרי הכרויות? כמעט כל אחד מאתנו שמע סיפורים מסמרי שיער מחברים על דייטים כושלים שנקבעו כתוצאה משימוש באתרי הכרויות או ברשתות חברתיות. נראה כי באופן פרדוכסלי ריבוי האפשרויות, האתרים והמשתמשים מקטין את הסיכויים של כל גולש וגולשת למצוא את בן או בת הזוג המתאימים להם בדיוק.
תתפלאו לשמוע, אבל יש אתרי הכרויות שהוקמו על מנת לתת מענה לצורך בהתאמה אישית. כמובן שלא מדובר בתהליך שהוא זהה להתאמת מוצר צריכה לגולש והרומנטיקה והמזל עדיין משחקים תפקיד גדול, אבל אתרי הכרויות אקדמאים ואתרים איכותיים נוספים המתמחים ביצירת קבוצת משתמשים איכותית וממוקדת יוצרים סביבה שבה ההתאמה האישית היא אפשרית, גם כשמדובר בתחום ההכרויות.

התאמה אישית ומיקוד קבוצת המשתמש
הסוד מאחורי אתרי הכרויות אקדמאים ואתרים איכותיים אחרים הוא פשוט מאוד: מיקוד קבוצת המשתמשים, כאשר במקרה הספציפי של אתרי הכרויות אקדמאים מדובר בקבוצת משתמשים בעלי רקע דומה של השכלה, קריירה ושאיפות חיים, יוצר סביבה שבה קל יותר לכל גולש וגולשת למצוא את בן או בת הזוג המתאימים להם.
אתרי הכרויות אקדמאים וקרייריסטים מתנים את ההשתתפות בהם לא רק בתשלום חודשי אלא גם בשליחת קורות חיים מפורטים ובשורה של התחייבויות לגבי אמיתות האינפורמציה שמספקים כל גולש וגולשת. כך נוצרת סביבה שבה ההתאמה האישית, או הפוטנציאל להתאמה אישית כבר נוצרה מראש.

הקו הדק שבין התאמה אישית ומזל
גם אתרי הכרויות אקדמאים והתאמה אישית אינם יכולים להחליף את המזל שתמיד ישחק תפקיד חשוב במציאת בן או בת זוג. למרות זאת, השימוש בהם משפר בהרבה את סיכויי ההצלחה. אף אתר המכבד את עצמו לא יבטיח למשתמשים מאה אחוז של סיכויי הצלחה, אבל אתר איכותי יוכל להתהדר בסיפורי הצלחה רבים הקשורים קשר הדוק לתהליך ההתאמה האישית.
אין צורך להתבייש בגישה שכלתנית לרומנטיקה, הרי ממילא אנשים בעלי רקע דומה של השכלה ושאיפות חיים ימצאו בסופו של דבר האחד את השני. אתרי הכרויות אקדמאים מהווים אמצעי של קיצור דרך שבאמצעותו יכולים למצוא בני זוג שכאלה האחד את השני בקלות רבה יותר.

חזרה למאמרי היכרויות