כניסה

מאמרים

מאמרים

שימוש שכלתני של אתרי הכרויות לאקדמאים

שימוש שכלתני ברגש ואתרי הכרויות

המונח שימוש שכלתני ברגש נשמע כדבר והיפוכו, אבל כאשר מדובר באתרי הכרויות אקדמאים הוא משמש כגישה יעילה המסייעת לגולשים לשפר את סיכוייהם למצוא את בן או בת הזוג המתאימים להם. נכון שהגישה הרומנטית גורסת כי יש לתת למזל לעשות את שלו וכי המפגש עם בן או בת הזוג המיוחלים יגיע מבלי שתצטרכו לעשות דבר, אבל בימינו אנו ובמיוחד למי שעסוקים בפיתוח קריירה מצליחה או בלימודים, אלת המזל זקוקה לדחיפה קטנה שתשפר את הסיכויים שלכם.
אתרי הכרויות אקדמאים משמשים כפלטפורמה שמסייעת לגולשים לפגוש בני או בנות זוג בעלי רקע דומה של השכלה ושאיפות חיים. במאמר זה נסביר בקצרה מהם אתרי הכרויות אקדמאים, כיצד הם מתפקדים ומדוע גישת הרומנטיקה השכלתנית שלהם יעילה כל כך.

מהם בעצם אתרי היכרויות לאקדמאים?
אתרים היכרויות המיועדים לאקדמאים שונים מאתרים רגילים בכך שהם מיועדים אך ורק למשתמשים בעלי השכלה אקדמית. אתרים איכותיים לאקדמאים אינם מסתפקים בהצהרה כללית בדבר ההשכלה והרקע התעסוקתי של המשתמשים אלא דורשים מהם גם לספק קורות חיים ולהתחייב בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים לגבי אמיתות האינפורמציה שהם מספקים.
למרות שמדובר בגישה שמתנגשת קמעה בגישה הרומנטית, שהרי בסיפורי האגדות איש לא אמר לסינדרלה שלנסיך שלה צריך להיות רקע אקדמי בדיוק כמו זה שלה, הלכה למעשה הגישה המפוקחת של אתרי הכרויות אקדמאים משפרת את סיכויי ההצלחה בצורה משמעותית.

מהם יתרונות השימוש?
בראש ובראשונה מדובר באתרים שמוודאים את אמיתות האינפורמציה שמספקים המשתמשים, מה שמונע ממתחזים ואנשים המנסים לדלות פרטים אישיים ולפגוע בפרטיות הגולשים מלחדור לאתר. בניגוד לאתרים כללים של רשתות חברתיות, מדובר בקבוצת משתמשים ממוקדת ובעלת שאיפות דומות. הרוב המוחלט של הגולשים מעונין ביצירת קשר רציני לטווח הארוך.
כל מי שניסה אי פעם להשתמש באתרים כללים על מנת לנסות ולמצוא בן או בת זוג יודע עד כמה קשה להבדיל בין מי שכוונותיו רציניות לבין מי שאינו מחפש קשר מעמיק וארוך טווח. עבור אנשים שעסוקים בשגרת עבודה או לימודים, העובדה כי אתר הכרויות אקדמאים מבצע עבורם את תהליכי הסינון והמיון הראשוניים, לא רק שאינה סותרת את הרומנטיקה אלא גם מאפשרת להם את קיומה.

חזרה למאמרי היכרויות