כניסה

מאמרים

מאמרים

דייט ראשון לא מוצלח - כך מתגברים

כיצד להתגבר על דייט ראשון לא מוצלח

עשיתם הכל נכון, החל מבחירת אתר הכרויות איכותי וכלה ביצירת פרופיל אישי מוצלח וחיפוש ארוך וממצה של בני או בנות זוג פוטנציאליים. בכל זאת, אחרי כל ההכנות, התקוות וההשקעה, הגיע דייט ראשון לא מוצלח שמאיים לייאש אתכם ולגרום לכם לוותר ולנטוש את החיפוש דרך אתר ההיכרויות. אז נכון שדייט לא מוצלח יכול להיות חוויה מאוד לא נעימה ונכון גם שכאשר מדובר בעניינים שבלב האכזבה יכולה לגרום לעגמת נפש רבה ולעיתים גם לייאוש, אבל חשוב מאוד לדעת להסיק את המסקנות הנכונות, לתת במקרים מסוימים לבן הזוג הפוטנציאלי הזדמנות נוספת ולהשתמש באתר ובשירות ההיכרויות הנכון.

מדוע הדייט לא היה מוצלח?
שאלה זאת, שנראית כמובנת מאליה, היא שאלת המפתח שתסייע לכם לנסות לא רק להתגבר על האכזבה, אלא גם לשפר א סיכוייכם לחוויות טובות יותר בעתיד. בדרך כלל כישלון של דייט שנקבע במסגרת אתר היכרויות נובע מאחת מן הסיבות הבאות: חוסר התאמה אמיתי, שימוש בשירות הכרויות שאינו מתאים לכם או צורך בהיכרות מעמיקה יותר. ברגע שמבודדים את הסיבה האמיתית לכישלון קל מאוד לנסות ולתקן.
כמובן שישנם מקרים של לא מוחלט שבהם פשוט אין התאמה ואין בכלל כל דרך לנסות ולהמשיך. בדרך כלל מדובר באנשים בעלי אופי שונה לחלוטין או בחוסר מוחלט של כימיה ומשיכה הדדית. במקרים כאלה פשוט צריך להבין שמדובר במזל ויש להמשיך הלאה ולנסות. עם זאת, צריך לשאול את עצמכם האם אתר ההיכרויות בו השתמשתם אינו אחד מן הגורמים לחוסר ההתאמה. אתרי היכרויות ממוקדים ואיכותיים יסייעו לכם למצוא בני זוג שיתאימו לכם. אם הדייט שלכם היה אמור להיות עם צעיר בן עשרים בעל רקע אקדמי והלכה למעשה פגשתן גרוש בן ארבעים, האשמה כמעט תמיד נעוצה באתר ההיכרויות שאינו מבצע תהליכים נכונים של בדיקת האינפורמציה שמספקים לו הגולשים ורצוי לחפש אתר איכותי יותר.
הזדמנות שניה
חשוב גם לזכור כי דייט ראשון לא מוצלח לא צריך להוות סוף פסוק מוחלט. במרבית המקרים כדאי ורצוי לתת הזדמנות שניה. אנשים רבים חשים חופשיים ומשוחררים רק לאחר מספר פגישות ותוכלו להכיר אותם היטב רק אם תתנו להם את ההזדמנות המתאימה. גם כימיה ומשיכה הדדית הם דברים שיכולים ללבלב עם הזמן ולכן כדאי לתת לכל בן או בת זוג שתפגשו דרך שימוש באתר הכרויות איכותי את ההזדמנות המגיעה להם.

חזרה למאמרי היכרויות