כניסה

מאמרים

מאמרים

הכרויות באינטרנט

הכרויות בעידן האינטרנט

כאשר מדברים על הכרויות, מובן מאליו כי עידן האינטרנט הביא אתו שינוי מוחלט בכל הקשור לתחום. אם עד לפני מספר שנים מי שרצה להשתמש בשירות הכרויות מקצועי היה צריך לגשת למשרד שעוסק בתחום, להתראיין, להצטלם ולהביט בעשרות סרטוני וידאו של בני או בנות זוג פוטנציאליים, כיום רק כמה הקלקות עכבר פותחות בפניו עולם ומלואו.
עידן האינטרנט הביא אתו שפע של הזדמנויות, אבל אתם גם הגיעו תרמיות, אתרים שאינם איכותיים ואינם שומרים על פרטיות המשתמש ומשתמשים שאינם ממש מעונינים בקשר רומנטי רציני. על מנת להבין אילו מבין אתרי ההיכרויות באינטרנט מתאימים לכם חשוב להבין לעומק את תחום ההיכרויות באינטרנט, את האפשרויות שהוא מביא אתו וכמו כן ממה יש להישמר ובמי כדאי לבחור.

מי משתמש באתרי היכרויות?
התשובה לשאלה זאת היא מרוכבת יותר ממה שנהוג לחשוב ותלויה בסוג האתר בו משתמשים. היכרויות באינטרנט מתבצעות במספר רב של אתרים, החל מאתרים של רשתות חברתיות וכלה באתרים המתמקדים בקבוצת משתמשים מסוימת. הלכה למעשה, תחום ההכרויות באינטרנט מקיף כמעט את כל קבוצות הגילאים, החל מבני נוער וכלה בגיל הזהב.
ככל שהאתר ממוקד פחות כך קשה יותר למצוא באמצעותו בן או בת זוג. רשתות חברתיות, לדוגמה, אינם מיועדות באופן רשמי למטרות היכרויות רומנטיות, אך הלכה למעשה גולשים רבים משתמשים בהם לצורך כך. הקלות היחסית שבה ניתן ליצור זהויות בדויות באתרים מן הסוג הזה והעובדה כי הם אינם ממקדים אף קבוצת משתמש, הופכת את האפשרות למציאת בן או בת זוג לצורך קשר רציני ומחייב באמצעותם למשימה קשה ולעיתים אף בלתי אפשרית.

אתרי הכרויות ממוקדי קבוצת משתמש
אם בקצה האחד של הסקלה ניתן למצאו את הרשתות החברתיות, הרי שבקצה השני ניתן למצוא אתרי היכרויות ממוקדים המיועדים לקבוצת משתמש ספציפית, כדוגמת אתרי הכרויות אקדמאים וקרייריסטים. ההבדל בין אתרים מן הסוג הזה לאתרים כללים אינו טמון רק במיקוד קבוצת המשתמש אלא גם בעובדה כי אתרים אלו גובים תשלום ומציבים רף קבלה גבוה למשתמשים חדשים, תוך כדי שהם מוודאים כי האינפורמציה שהם מקבלים מן המשתמש היא אמיתית.
אם כך, למרות שהמהפכה האינטרנטית יצרה שפע של הזדמנויות לגולשים להצטרף לאתרי הכרויות, רצוי שכל גולש או גולשת יגדירו לעצמם את מטרות הקשר שהם מחפשים על מנת לבחור את האתר המתאים להם ביותר.
מי שמחפש קשר רציני וארוך טווח ייטיב לעשות אם יבחר באתר הכרויות איכותי המיועד לקבוצה מסוימת של משתמשים, מבצע תהליכי סינון ומיון ומוודא את אמיתות האינפורמציה של המשתמשים בו.

חזרה למאמרי היכרויות