כניסה

מאמרים

מאמרים

דייט ראשון ומדדי הצלחה

איך יודעים אם הדייט הראשון היה מוצלח

מי מאתנו שהתנסה בשימוש באתרי הכרויות מכיר היטב את הדילמה שאחרי הפגישה הראשונה. אחרי תהליך של הכרות ראשונית דרך אתר ההיכרויות, צאטים ושיחות טלפון, הגיעה וחלפה לה הפגישה הראשונה ובמרבית המקרים השאירה אתכם עם יותר סימני שאלה מאשר תשובות. אם כך מהם הסימנים שיוכלו לסייע לכם לדעת אם הדייט הראשון היה מוצלח או לא ומה בדיוק עליכם לעשות אם ברצונכם להמשיך ולהדק את הקשר?

עוד לפני הדייט הראשון
דייט ראשון עשוי להיות חוויה מלחיצה וכמעט כולם חשים בביישנות ובחוסר נוחות במידה כזאת או אחרת. משום כך, קשה מאוד לשפוט בן או בת זוג פוטנציאליים רק על סמך פגישה אחת. נכון שהמשיכה הפיזית והכימיה הטבעית משחקות כאן תפקיד חשוב, אבל יש לזכור כי כימיה מתפתחת בעקבות תחושת נוחות הדדית וכי פעמים רבות היא אינה קיימת כלל בפגישה ראשונה. אחד הפתרונות הוא לנסות ולהאריך את ההתקשרות הראשונית דרך אתרי הכרויות לפני שנפגשים בפעם הראשונה. הכרות ארוכה דרך צ'אטים ושיחות טלפון תסייע לנטרל את תחושת המבוכה וגם תמנע את השתיקות הארוכות האופייניות כל כך לדייטים ראשונים.

תחושות בטן ומתן הזדמנות שניה
אין חוקים מוגדרים וברורים שיכולים לומר לכם בוודאות האם הדייט הראשון היה מוצלח או לא. רצוי לשלב בין שתי גישות קוטביות, האחת קשורה לתחושת הבטן שלכם ולצורה שבה התנהלה הפגישה והשניה קשורה למתן הזדמנות שניה.
הכרויות הם תחום שקשור למזל ולשיטתיות. ברי המזל שביניכם ידעו מיד אחרי הפגישה הראשונה כי מדובר בבן או בבת הזוג המתאימים להם. אולם במרבית המקרים תוצאות הפגישה לא יהיו ברורות כל כך ורצוי לשאול את עצמם את השאלות הבאות: האם השיחה במהלך הדייט הייתה קולחת או האם היו שתיקות רועמות? האם נושאי השיחה היו כאלו שעניינו אתכם וקרובים ללבכם או שמרבית נושאי השיחה היו כלליים או מאולצים? האם בן או בת הזוג לפגישה גרמו לכם להרגיש נינוחים או שמצאתם את עצמכם חשים בחוסר נוחות?
לשאלות אלה יש לצרף את תחושת הבטן הבסיסית של כן או לא שבמרבית המקרים אפשר לסמוך עליה, לפחות בשלבים הראשונים. עם זאת, יש לסייג ולהוסיף כי כדאי לתת לכל מי שאתם קובעים אתו פגישה דרך אתרי הכרויות לפחות עוד הזדמנות אחת נוספת על מנת לוודא כי אתם אינכם מבצעים החלטה פזיזה לפני שאתם ממשיכים בחיפושיכם.

חזרה למאמרי היכרויות