כניסה

מאמרים

מאמרים

אתרי הכרויות איכותיים בחינם

ההבדלים בין סוגים שונים של אתרי הכרויות

דפי האינטרנט מוצפים כיום באתרי הכרויות שונים ומשונים. על פניו נראה כי ריבוי האפשרויות יכול להקל על הגולשים למצוא בן או את זוג מתאימים, אולם הלכה למעשה קיים בלבול רב באשר לסוגים השונים של אתרי ההיכרויות, איכותם והאפשרויות שהם מספקים לגולשים. ישנו הבדל משמעותי מאוד בין אתרי הכרויות איכותיים המגדירים את קבוצת החברים שלהם ושלהם רף קבלה גבוה ובין אתרים שאינם מסננים את אלו בכלל. במאמר זה נסביר מהם ההבדלים בין הסוגים השונים של אתרי ההיכרויות ומהם יתרונות השימוש באתרים איכותיים בתשלום.

סוגי אתרי ההיכרויות
אתרי הכרויות מוגדרים כולם כאתרים המספקים אמצעי התקשרות ראשוניים לקבוצת גולשים המעוניינת ביצירתו של קשר זוגי.
ההגדרה הכללית הזאת של אתרי הכרויות כוללת בתוכה שני סוגים שונים לגמרי של אתרים: אתרי היכרויות כללים הפתוחים לכל המעוניין ושחלקם אף מספקים את שירותיהם ללא תשלום ואתרים איכותיים בתשלום שחלקם מגדירים מראש את קבוצת החברים שלהם ומפעילים תהליכי קבלה וסינון קפדניים. ההבדל בין שני סוגי האתרים ברור מאליו, קבוצת האתרים הראשונה, זאת הפתוחה לכל המעוניין, שואפת למספר הרב ביותר של גולשים ואינה מסוגלת לוודא את האינפורמציה שהם מספקים, אינפורמציה שתהיה בדרך כלל כללית. קבוצת האתרים השניה, זאת המגדירה מראש את קבוצת החברים ומפעילה תהליכי מיון וסינון, שואפת ליצור קבוצה איכותית ולמנוע יצירת זהויות בדויות או שימוש לא נאות באתר.

סיכויי הצלחת השימוש בסוגים שונים של אתרי הכרויות
מובן מאליו כי ככל שקבוצת החברים מוגדרת טוב יותר כל יגדלו סיכויי ההצלחה של כל אחד מהמשתמשים באתר. אם ניקח כדוגמה אתרי הכרויות אקדמאים נראה כי יצירת קבוצה מוגדרת בעלת השכלה דומה ושאיפות חיים קרובות משפרת באחוזים ניכרים גם את חווית השימוש וגם את אחוזי ההצלחה.
ההבדל טמון גם בכוונות המשתמשים הפעילים באתר. כיום נפוץ מאוד השימוש באתרי הכרויות כלליים גם בקרב אנשים שמעונינים בקשר מזדמן ולא מחייב. מרבית אלה העושים שימוש באתרי הכרויות איכותיים בתשלום מעונינים בקשר רציני יותר לטווח הארוך ומשום כך הם מוכנים להשקיע מכספם ומזמנם על מנת לשפר את סיכויי ההצלחה שלהם.
לסיכום, קיים הבדל גדול בין אתרי הכרויות שונים ולמצטרף חדש שמעוניין במציאת בן או בת זוג לצורך יצירת קשר רציני כדאי להעדיף אתר רציני בתשלום המגדיר את קבוצת החברים בו ומקפיד על איכותם.

חזרה למאמרי היכרויות