כניסה

מאמרים

מאמרים

יתרונות אתרי הכרויות לאקדמאים

מדוע דווקא לאקדמאים כדאי להשתמש באתרי הכרויות

אתרי הכרויות הם כיום אחת מן הדרכים הפופולריות ביותר לפגוש בן או בת זוג חדשים. ריבוי האתרים באינטרנט הביא לשתי תוצאות קוטביות: מן הצד האחד כמות המשתמשים באתרי הכרויות גדולה מתמיד ומן הצד השני אנשים רבים המחפשים קשר רציני נרתעים מן השימוש בהם, בגלל שנחשפו לאתר שאינו מתאים להם או בגלל שאתרים מן הסוג הזה נתפסים אצלם כלא רציניים.
דווקא לאקדמאים השימוש באתרי הכרויות איכותיים הוא כדאי מאוד ויכול להביא לתוצאות מצוינות. על מנת להבין מדוע, יש לפרק לגורמים את המושג של אתר הכרויות, להבין כיצד בעצם הוא עובד ומיהן קבוצות המשתמשים שעשויות להפיק ממנו את התוצאות הטובות ביותר.

מהם למעשה אתרי הכרויות וכיצד הם פועלים?
אתרי הכרויות פועלים באחת משתי דרכים: על ידי יצירת קבוצת משתמשים גדולה ככל האפשר או על ידי יצירת קבוצת משתמשים מצומצמת ומוגדרת. המטרה המוצהרת של כל אתרי ההיכרויות היא ליצור פלטפורמה שתסייע למשתמשים ליצור קשר ראשוני למטרות רומנטיות. למורת שזאת המטרה המוצהרת המשותפת לכלל האתרים הרי שקיים הבדל משמעותי בין אתרים מן הסוג הראשון שתואר למעלה לבין אתרים מן הסוג השני. במידה והשאיפה היא יצירת קבוצת משתמשים גדולה ככל האפשר רף הקבלה יהיה נמוך או בלתי קיים, מה שיגרום ליצירת קבוצת משתמשים בעלת אופי לא אחיד, יקל על יצירת זהויות בדויות ויוריד את סיכויי ההצלחה של כל משתמש ומשתמש.
כאשר השאיפה היא יצירת קבוצת משתמשים מוגדרת, כפי שנהוג לעשות באתרי הכרויות אקדמאים, השימוש יהיה בדרך כלל בתשלום על מנת שיוכלו להתבצע תהליכי סינון ומיון והשאיפה היא יצירת קבוצה איכותית ככל האפשר, העלאת רף הקבלה והגדלת סיכויי ההצלחה של המשתמשים.

אתרי הכרויות לאקדמאים
בגלל שאתרי הכרויות אקדמאים מציבים רף קבלה גבוה למשתמשים ומוודאים את זהותם, הם מסוגלים ליצור קבוצה מצומצמת של משתמשים שלהם רקע דומה של השכלה ורצון כן לנסות וליצור קשר רציני וארוך טווח. אתרים מן הסוג הזה גובים תשלום חודשי קבוע על מנת לשמור על רמה גבוהה ולהקפיד על תהליכי הסינון.
משמעות הדבר היא כי סיכויי ההצלחה של כל משתמש ומשתמש הם גדולים בהרבה כאשר מדובר באתרי הכרויות לאקדמאים מאשר באתרים כלליים. אם כך, למרות מה שנהוג לחשוב, דווקא לאקדמאים כדאי להשתמש באתרי הכרויות והלכה למעשה סיכויי ההצלחה שלהם, במידה והם משתמשים באתר איכותי, גדולים יותר מהממוצע.

חזרה למאמרי היכרויות