כניסה

מאמרים

מאמרים

women

עם מי כדאי ועם מי לא כדאי לקבוע פגישה דרך אתר הכרויות

השימוש באתרי הכרויות, בעיקר כאשר מדובר באתרי הכרויות איכותיים כגון אתרי הכרויות אקדמאים וקרייריסטים, מעניק לגולשים וגולשות הזדמנויות רבות לעריכת הכרות ראשונית ולקביעת דייט ראשון.
עבור גולשים רבים באתרי הכרויות שאלת השאלות היא עם מי כדאי ועם מי לא כדאי לקבוע פגישה. האם באמת ישנה דרך לדעת אם הדייט הראשון יהיה מוצלח יותר רק בעזרת סקירת הפרופיל האישי וכמה צאטים ושיחות טלפון?
כמו לכל שאלה הקשורה לתחום של הכרויות ולתחום הרומנטי, אין תשובה חד משמעית לשאלות אלו. עם זאת, אין כל ספק כי ניתן לבדוק מספר גורמים שיחזרו על עצמם בתהליך ההתקשרות הראשונית ושיסייעו לכם להחליט עם מי ברצונכם להיפגש פנים אל פנים.

התקשורת הראשונית
כאשר מדברים על התקשורת הראשונית, הכוונה במרבית המקרים היא לשימוש בצאטים ושיחות טלפון. כדאי לשאול את עצמכם עד כמה מוצלחת הייתה ההתקשרות הראשונית בפני עצמה ולא להזדרז לקבוע דייט ראשון לפני שהתשובה לשאלה זאת ברורה לחלוטין.
מי שלא ימצאו נושאים משותפים לשיחה בצאטים, סביר להניח כי לא ימצאו נושאים משותפים לשיחה גם בדייט ומי שלא יחושו בנוח בשיחת טלפון לא יחושו בנוח גם בשיחת פנים אל פנים.
מסיבה זאת, רצוי לתת ימים אחדים לתהליך ההתקשרות הראשונית לקבל צורה ותוכן משל עצמו לפני שקובעים להיפגש. אמנם נכון שצריך לתת לכל בן או בת זוג פוטנציאליים את ההזדמנות המגיעה להם, אבל סביר להניח כי הדינמיקה שתווצר בצאטים באינטרנט ובשיחות טלפון תהיה דומה למדי לדינמיקה שתיווצר בדייט. מן הבחינה הזאת, אתרי הכרויות איכותיים מאפשרים לכם לבצע תהליך הדרגתי של התקשרות שמוביל בסופו של דבר לפגישה ראשונה מוצלחת וכדאי לנצל עד תום את אפשרויות ההתקשרות הראשוניים שהם מעניקים לכם.

אתרי הכרויות איכותיים
כאשר מדובר באתרי הכרויות איכותיים, כדוגמת אתרי הכרויות אקדמאים, יש לגולשים את ההזדמנות לנהל תקשורת ראשונית עם בני או בנות זוג פוטנציאליים שחולקים אתם את אותן השאיפות, גם במישור הרומנטי וגם במישור המקצועי. מדובר כאן בתהליך שמשפר מראש את סיכויי ההצלחה ומצמצם את הסיכויים לפגישות ראשונות מהגיהינום ולפיכך מומלץ לבחור באתרים מן הסוג הזה.

חזרה למאמרי היכרויות