כניסה

מאמרים

מאמרים

נושאים ראשונים לשיחות

נושאים ראשונים לשיחות ולצאטים באתרי הכרויות

ההצלחה בשימוש באתרי הכרויות תלויה במידה רבה ביכולת לזהות את בן או בת הזוג הפוטנציאליים המתאימים ולנהל אתם תקשורת ראשונית שתוביל לאפשרות של הכרות מעמיקה יותר. רבים מוצאים דווקא את השלב של יצירת ההתקשרות הראשונית כשלב הקשה ביותר. יצירת ההתקשרות הראשונית דורשת יכולת התבטאות ויצירה של איזון נכון מבחינת בחירת נושאי השיחה וסגנון הדיבור. מן הצד האחד אתם אינכם רוצים לשעמם ומן הצד השני אתם גם אינכם רוצים להצטייר כקלי דעת או ככאלו שאינם לוקחים את יצירת ההתקשרות הראשונית ברצינות. במאמר זה נדון בבחירת נושאי השיחה ובסגנון ההתבטאות המתאימים לשיחות ולצאטים ראשוניים במסגרת פעילות באתרי הכרויות.

נושאים שכדאי ונושאים שלא כדאי לדבר עליהם
לפני תחילת הדיון בשאלת בחירת הנושאים, נסייג ונאמר כי אפשר לשוחח עם בן או בת זוג פוטנציאליים על כל נושא שבעולם, טון השיחה וצורת ההתבטאות חשובים במקרה זה הרבה יותר מהנושאים עצמם. כמובן שחשוב לשמור על טון וגישה חיוביים וחשוב גם לתת לצד שמנגד את התחושה כי אתם מתעניינים באמת ובתמים במה שיש לו או לה לומר ומגיבים בהתאם.
למרות שבאמת ובתמים ניתן לדבר על כל נושא שבעולם, ישנם נושאים שרצוי שלא לגעת בהם בשיחות ובצאטים הראשונים. אחד מהנושאים שכדאי מאוד להתחמק מהם בשיחות ראשונות הוא משברים רומנטיים, שברון לב ואכזבות. רצוי לזכור כי המטרה בשימוש באתר הכרויות היא להכיר בן או בת זוג חדשים ולא לבכות את אובדנו של בן הזוג הקודם. באופן כללי, ההמלצה היא לנסות ולהגביל את נושאי השיחה הראשונית לתחומים קלילים יחסית כגון תחביבים ומוסיקה.

מה כדאי לחשוף ומה לא כדאי לחשוף על עצמכם בשיחות הראשונות
גם כאן צריך לגלות רגישות לצד השני ולחשוף את עצמכם בצורה הדרגתית. נסו שלא לתת היסטוריה שלמה וממצה שלכם כבר בתחילת השיחה הראשונה. אם הצד שמנגד סקרן, הוא ישאל אתכם לגבי הפרטים שמעניינים אותו, כגון ההיסטוריה המשפחתית שלכם ואפילו בני או בנות זוג קודמים.
זכרו כי באתרי הכרויות מנהלים לעיתים צאטים ראשוניים עם בני או בנות זוג פוטנציאליים רבים ומשום כך כדאי לנהל את השיחות ההתחלתיות בצורה סבלנית ולאפשר לצד השני להפשיר ולגלות יותר ויותר עניין בצורה הדרגתית.

חזרה למאמרי היכרויות