כניסה

מאמרים

מאמרים

ניהול נכון של זמן

ניהול נכון של זמן כאמצעי לשילוב בין קריירה לבין הכרויות רומנטיות

אם אתם מרגישים שהלימודים או פיתוח הקריירה החדשה שלכם אינם מאפשרים לכם לערוך הכרויות רומנטיות, תשמחו לגלות שתי עובדות בסיסיות: האחת היא שניהול נכון של זמן יוכל לסייע לכם לשלב בהצלחה בין קריירה והכרויות רומנטיות והשניה היא שישנם עוד נשים וגברים רבים שחשים בדיוק כמוכם ושישמחו להכיר אתכם.>נר .
בנוסף ליעילות ולשיטתיות, ניהול נכון של זמן קשור לפיתוח מודעות מתאימה וליצירת סדר עדיפויות חדש. בנוסף, יצירת קשר עם בן או בת זוג שחולקים את אותו הרקע התעסוקתי או ההשכלתי שלכם ואת אותן השאיפות לפיתוח קריירה תוכל לאפשר לכם לשלב בהצלחה בין השאיפות המקצועיות והרומנטיות שלכם.

יצירת סדר עדיפויות חדש וניהול נכון של הזמן
נפתח בקביעה הכללית הבאה: אין באמת מי שעובד או לומד עשרים וארבע שעות ביממה ותמיד ניתן למצוא את הזמן הדרוש ליצירת הכרויות רומנטיות חדשות.
שיטה פשוטה לייעול ניצול הזמן היא לערוך רשימה של כל הפעילויות שלכם, חשובות יותר או חשובות פחות, לאורך תקופה של כשבוע ימים. הקפידו לרשום כל פעילות, גם אם היא טריוויאלית וכמה זמן לקח לכם לבצע אותה. לאחר שבוע תוכלו לקבל תמונה מלאה לגבי הצורה בה אתם מנהלים את הזמן. נסו לחשוב על אילו פעולות אתם יכולים לוותר ואילו פעולות אחרות ניתן לבצע בפחות זמן או בצורה יעילה יותר. יצירת סדר עדיפויות חדש משמעותה גם הפחתה קלה בשעות הלימוד או העבודה לצורך יצירת מקום עבור הכרויות רומנטיות.

שימוש באתרי הכרויות אקדמאים
מכיוון שמרבית הגולשים באתרי הכרויות אקדמאים חולקים אתכם את אותן בעיות הזמן בהיותם סטודנטים או אנשי קריירה, קיים כאן בסיס טוב יותר ליצירת קשר חדש. קשר רומנטי עם בן או בת זוג שחולקים אתכם גם את שאיפות החיים, גם את הרקע ההשכלתי וגם את מגבלות הזמן, יכול מעצם הגדרתו להיות מוצלח יותר.
אתרי הכרויות אקדמאים יוצרים פלטפורמה שמתאימה למי שאין ברשותו את הזמן לתהליכים אינסופיים של ניסוי ותעייה, כגון אלו שמציעים אתרי הכרויות כלליים, והוא מעוניין באמת ובתמים בבן זוג לצורך יצירת קשר רומנטי רציני שיאריך ימים.

חזרה למאמרי היכרויות