כניסה

מאמרים

מאמרים

couple

כיצד יודעים אם הפגישה הראשונה שנקבעה דרך אתר הכרויות הייתה מוצלחת

כמעט כל מי שעשה אי פעם שימוש באתרי הכרויות מסוגים שונים לאורך זמן מכיר את ההתלבטות שאחרי הפגישה הראשונה. למרות שבסיפורי האגדות הנסיך והנסיכה יודעים כמעט מיד שברצונם להינשא זה לזו, בחיים האמיתיים קשה לדעת אחרי פגישה אחת אם אתם עומדים לחיות לנצח באושר ועושר או שאתם עומדים לנתק את הקשר החדש אחדי שתיים או שלוש שיחות טלפון מנומסות.
כדי לדעת אם הפגישה הראשונה שנקבעה דרך אתר הכרויות הייתה מוצלחת או לא, רצוי להתייחס למספר שאלות שהתשובות עליהן יוכלו לסייע לכם. האווירה הכללית בפגישה, נושאי השיחה והמשיכה ההדדית הם בין הנושאים שיש לתת עליהם את הדעת לפני שמחליטים אם אתם רוצים לנסות ולהעמיק את הקשר החדש או פשוט לעבור הלאה.

האווירה הכללית בפגישה
אתרי הכרויות איכותיים, כדוגמת אתרי הכרויות אקדמאים וקרייריסטים, יציעו לכם שפע של הזדמנויות להכיר ולהיפגש עם בני או בנות זוג חדשים. למרות שאי אפשר להגדיר במדויק מה גורם לאווירה הכללית בפגישה שנקבעה דרך אתרי הכרויות להיות טובה יותר או פחות, אין ספק שמדובר באחד מן הסימנים המקדימים החשובים ביותר לגבי מידת הפוטנציאל של הקשר החדש. שאלו את עצמם עד כמה חשתם נינוחים במהלך הפגישה, עד כמה בן או בת הזוג שלכם הביעו התעניינות כנה בדבריכם ועד כמה הייתם צריכים להתאמץ על מנת לנסות ולפתח נושאי שיחה.

נושאי שיחה ומשיכה הדדית
שאלו את עצמם האם השיחה במהלך הפגישה הייתה מאולצת או קולחת. עד כמה הייתם אתם אלו שיזמו את מהלך השיחות. נסו להיזכר האם היו שתיקות ארוכות של חוסר נוחות במהלך המפגש. האם דיברתם אתם ובן הזוג שלכם לדייט במידה שווה או האם אחד מכם דיבר ללא הרף בעוד שהשני שתק?
כמו נושא האווירה הכללית, המשיכה ההדדית היא נושא שקשה להגדיר ולהתייחס אליו במילים, אבל היא דבר שרצוי שיהיה נוכח, במידה כזאת או אחרת, כבר במהלך הדייט הראשון.
במידה והתשובות שקיבלתם לכל השאלות שהועלו כאן הן חיוביות, רצוי להתמקד בבן או בת הזוג הספציפיים שהכרתם דרך אתר הכרויות למשך תקופת זמן של מספר פגישות ולתת לקשר החדש את ההזדמנות שמגיעה לו.

חזרה למאמרי היכרויות