כניסה

מאמרים

מאמרים

communication

חשיבות אמצעי ההתקשרות הראשונית באתרי הכרויות

כאשר מדברים על אתרי הכרויות מעטים יודעים כי הלכה למעשה ישנם סוגים שונים של אתרים המיועדים לקבוצות משתמש שונות. איכותם של אתרי הכרויות אקדמאים לדוגמה, עולה בדרך כלל בהרבה על איכותם של אתרים כללים פשוט משום שהם ממוקדי קבוצת משתמש והם מספקים שירותי מיון וסינון ראשוניים. לא משנה מה סוג אתר ההיכרויות שאתם משתמשים בו, לאמצעי ההתקשרות הראשונית ישנה חשיבות רבה. נסקור בקצרה את אמצעי ההתקשרות הראשונית הקיימים באתרי הכרויות, מדוע חשוב לדעת כיצד להשתמש בהם וגם כיצד אפשר להישמר מגולשים המספקים מידע כוזב על עצמם.

הפרופיל האישי כאמצעי התקשרות ראשוני
אחד מן הדברים הראשונים שיש לזכור כאשר מתחילים להשתמש באתר הכרויות הוא שהפרופיל האישי מהווה מעין אמצעי תקשורת. שירותי הכרות רומנטית יבקשו מכם לספק תמונת פרופיל ולכתוב מספר מילים אודות עצמכם. למי מכם ששואל מה כבר אפשר לתקשר בתמונה, התשובה היא הרבה מאוד. מקום הצילום, הבעות הפנים שלכם, הרקע, תנוחת הגוף והלבוש, כל אלו מתקשרים דבר מה כזה או אחר לגולש הבוחן את הפרופיל שלכם. סביר להניח כי תמונת פרופיל בביקיני תשדר מסר שונה מתמונת פרופיל בחליפת עסקים מהודרת ותמונה על רקע חוף הים תשדר מסר שונה מתמונה שצולמה על רקע ספריה. לכן יש לשאול את עצמכם מה אתם מנסים לתקשר לגולש או לגולשת שמביטים בפרופיל שלכם, לאיזה סוג משתמש הייתם רוצים לפנות ומי הייתם רוצים שייצור אתכם קשר.

צאטים, טלפונים והדייט הראשון
כאשר עוברים להשתמש בצאטים על מנת לבסס קשר ראשוני בולט ההבדל בין אתרים איכותיים בתשלום, כדוגמת אתרי הכרויות אקדמאים, לבין אתרים כללים הפתוחים לכל משתמש. אתרי הכרויות בתשלום יוודאו עבורכם כי האינפורמציה שמספק הגולש היא נכונה. אם ניקח בחשבון את כמות האנשים שעושים שימוש בזהויות בדויות באינטרנט, הרי שמדובר כאן ביתרון עצום.
למרות שהפיתוי הגדול הוא להזדרז ולעבור משלב הצאטים לפגישה הראשונה, כדאי להמתין במשך מספר ימים. אם בן הזוג הפוטנציאלי עקבי ברצונו להמשיך ולתקשר ואם נושאי שיחת הצאט לא ממצאים את עצמם אחרי יום או יומיים אפשר להמשיך להחלפת טלפונים ולקביעת דייט ראשון.

לסיכום, שימוש נכון באמצעי ההתקשרות הראשונית שמספרים אתרי הכרויות איכותיים הוא בעל חשיבות רבה, בעיקר על מנת להציג את עצמכם בצורה נאותה, לוודא כי בן הזוג הפוטנציאלי מספק אינפורמציה אמיתית על עצמו ולבנות קשר הדרגתי שיוביל לפגישת פנים אל פנים ראשונה.

חזרה למאמרי היכרויות