כניסה

מאמרים

מאמרים

couple

כיצד לבסס זוגיות חדשה ומוצלחת דרך אתר הכרויות

עברתם כבר את כל השלבים הראשונים דרך אתר הכרויות וגם את מכשול הדייט הראשון ועכשיו אתם מעונינים להתחיל ולבנות זוגיות חדשה ומוצלחת. פעמים רבות, אכזבות וכישלונות מן העבר גורמים לנו לחשוש לפתח מערכת יחסים חדשה. בעיקר אלו מכם שהשתמשו בעבר באתרי הכרויות שאינם איכותיים ושיש להם התנסות שלילית יחששו לנסות ולבסס את הקשר החדש. כמובן שבן או בת הזוג הפוטנציאליים חשים בחשש הזה, מה שגורם להם להיסוסים משל עצמם. כך עלול להיווצר מעין אפקט של כדור שלג, כאשר אובדן מערכת יחסים אחת יוביל לחוסר בטחון גדול יותר בתחילתה של הבאה.

באילו אתרים כדאי להשתמש?
על מנת לבסס זוגיות חדשה ומוצלחת חשוב לדעת באילו אתרי הכרויות כדאי להשתמש. למרות הנטייה הטבעית להעדיף ולהשתמש באתרים כללים הפתוחים לכל גולש ואשר השימוש בהם הוא חינם, אתרים שכאלה יגרמו לכם במקרים רבים לאכזבות ועשויים להתחיל את אפקט כדור השלג עליו דיברנו למעלה. הכרויות חדשות המתבססות על שימוש באתרים איכותיים בתשלום המיועדים לקבוצות משתמשים ממוקדות ישפרו את סיכוייכם למציאת בן או בת זוג פוטנציאליים. גם אם אתרי הכרויות כללים יכולים להשיג עבורכם את אותה כמות הדייטים, סביר להניח כי כמות מערכות היחסים החדשות שיתפוגגו תהיה גבוהה בהרבה. הוסיפו לכך את העובדה כי באתרים כללים ניתן לשקר בקלות לגבי הגיל והמצב המשפחתי והרי לכם מתכון כמעט בטוח לתבשיל של אכזבה ושברון לב. אם כך, בנייה מוצלחת של זוגיות חדשה מתחילה מן היסודות ויסודות אלו קשורים קשר הדוק לבחירת אתר ההיכרויות בו אתם משתמשים.

מעבר לדייט הראשון
נראה כי ברומנטיקה ואהבה קלישאות נכונות ורלוונטיות יותר מאמירות מתוחכמות.
אם להסתכן ולהישמע מעט כמו עוגית מזל סינית: הכלל החשוב ביותר לביסוס זוגיות חדשה הוא שאין כללים. ברוב המקרים כדאי לתת לשפת הגוף ולכימיה הטבעית לעשות את שלה. בן או בת זוג המעונינים להעמיק את הקשר ידאגו לשדר זאת. אם אינכם יכולים להפסיק ולצחוק יחדיו, לדבר בטלפון ולרצות להיפגש, הרי לכם זוגיות חדשה מוצלחת. חשוב להיות טבעיים ומשוחררים. אם להשתמש בקלישאה נוספת: "כשזה יקרה אתם תדעו."

אם לתמצת בקצרה: שימוש באתר הכרויות איכותי וממוקד לביסוס הקשר החדש, שמירה על אופטימיות והתנהלות טבעית ומשוחררת יסייעו לכם למצוא את בן או בת הזוג שרציתם במהרה.

חזרה למאמרי היכרויות