כניסה

מאמרים

מאמרים

האם קל יותר למצוא בן זוג בעל תחומי עניין דומים

הכרויות ותחביבים - האם קל יותר למצוא בן זוג בעל תחומי עניין דומים?

כמו כל שאלה אחרת הקשורה לעולם המורכב של הכרויות גם התשובה לשאלה המוצגת בכותרת של מאמר זה היא מורכבת ותלויה מאוד באופי ההכרות ובמכלול שלם של גורמים הקשורים לנסיבותיה. אין כל ספק כי שני בני זוג פוטנציאליים החולקים תחביב משותף ימצאו את ההתקשרות הראשונית דרך אתר הכרויות קלה ולפעמים גם נוחה יותר. למן הצד השני, לעיתים קרובות דווקא הדמיון בתחומי ההתעניינות יכול להגביל את מערכת היחסים החדשה. במאמר זה נעסוק בשאלה של היכרויות ותחביבים והאם כדאי לחפש בן או בת זוג בעלי תחומי עניין דומים.

הכרויות ותחביבים משותפים – צדדים חיוביים
כל מי שעשה שימוש באתר היכרויות יודע כי השלב שאותו קשה לצלוח יותר מכל הוא שלב ההתקשרות הראשונית. זהו השלב שבו מציאת נושאים משותפים לשיחה היא לעיתים קשה ויש צורך להתגבר על חששות ועל מבוכה הדדית. אין כל ספק כי שני בני זוג פוטנציאליים שחברים באתר ושיש להם תחביב משותף ימצאו את תהליך ההתקשרות הראשונית קל בהרבה. שיחה משותפת בין שני חובבי קולנוע על הסרטים האחרונים שראו תוביל מייד לוויכוחים, הסכמות ושיחות ארוכות ואת אותו הדבר ניתן לומר כמעט לגבי כל תחביב. בנוסף, גם המעבר משלב ההכרות הראשונית לפגישה הראשונה עשוי להיות קל וטבעי יותר. מי שבאמת מעוניין להכיר בו או בת זוג חדשים במסגרת של אתר הכרות החולקים תחביב משותף, רצוי שידגיש זאת בפרופיל האישי שלו.

הכרויות ותחביבים משותפים – צדדים שליליים
היכרות שנעשת על בסיס של תחביב משותף יכולה גם לטמון בקרבה צדדים שליליים. יש לזכור כי הכרויות רומנטיות הם תחום שבו שני בני זוג מפרים אחד את השני והזוגיות שלהם אמורה ליצור מכלול שיוביל לקשר ארוך טווח. לעיתים קרובות דווקא בני זוג שבאים מעולמות שונים של תחביבים והעדפות יכולים להשלים זה את זו בצורה טובה יותר. כמו כן, תחביבים עשויים להיתפש אצל רבים כתחום אישי ואינטימי ודווקא הכרות עם בן או בת זוג שאינם חולקים את התחביב שלהם עשויה להיות מוצלחת יותר.
אם כך, כפי שכבר ציינו בתחילת המאמר, אין כללים מוגדרים וברורים, אבל יש לקחת בחשבון את האספקטים הפוטנציאליים החיוביים והשליליים כאחד שבחיפוש אחר בן או בת זוג בעלי תחביב משותף.

חזרה למאמרי היכרויות