כניסה

מאמרים

מאמרים

שימוש נכון בהומור כאמצעי להצלחה

שימוש נכון בהומור כאמצעי להצלחה באתרי הכרויות

כאשר מדובר ברומנטיקה ובתחום של הכרויות אין כל ספק כי שילוב נכון של הומור בקשר יכול לעשות הבדל גדול ולסייע בסיכויי ההצלחה של יצירת קשר חדש. שלא כמו נושאים כגון העלאת תמונת פרופיל מוצלחת או שימוש נכון בתקשורת בין אישית, הומור אי אפשר ממש ללמד, אבל בהחלט ניתן לתת טיפים פרקטיים למי שכן בורך בחוש הומור בריא ומעוניין להשתלב במסגרת של אתר היכרויות איכותי.
בחירת סוג ההומור, התזמון והתחשבות באופיו ובהעדפותיו של בן או בת הזוג הם המפתחות העיקריים לשימוש נכון בהומור באתרי היכרות באינטרנט ובכך נדון במאמר זה.

הכרויות והומור
מה שהופך הומור לבריא כל כך כאשר מדובר בתחום של הכרויות הוא העובדה כי צחוק מהווה אמצעי לשחרור מתחים ולהפגת פחדים. הכרויות הן לעיתים קרובות תחום מלחיץ והחשש הטבעי כאשר מדובר בהכרות עם בן או בת זוג חדשים עלולים לעיתים לשבש את ההתנהלות הנכונה. צחוק בריא יכול לעשות פלאים להפגת המתחים וליצירת תקשורת נינוחה יותר.

בחירת סוג ההומור ותזמון נכון
קודם כל חשוב לזכור כי שילוב הומור, בעיקר כשמדובר בתחום כמו הכרויות צריך להיעשות בצורה טבעית. הימנעו ממצב שבו אתם מנסים לשרבב בדיחה או אמירה מצחיקה בכל משפט שני שלכם בצ'אט או בשיחת טלפון, גם אם אין לכם ממש משהו מצחיק לומר. חשוב מאוד ללמוד להכיר את בן או בת הזוג, את הרגישויות שלהם ואת סוג ההומור אותו הם מעדיפים. הומור שחור ובדיחות נטולות מעצורים יכולים להתפרש בצורה לא נכונה, במיוחד כאשר מדובר בתחילתו של קשר.
ככל שתשלבו הומור באופן טבעי במסגרת הפעילות באתר מהסוג כך תוכלו לשפר את התקשורת ואת הדינמיקה המשותפת. תהליך ההתקשרות הראשונית בין שני בני זוג במסגרת האתר יכולה להיות מלווה בחששות טבעיים רבים ולכן רצינות תהומית, במיוחד בתחילת הקשר, יכולה להיות מעיקה. מן הצד השני, הומור מופרז ולא ראוי יכול לשדר חוסר רצינות. הסוד להצלחה הוא שילוב נכון של רצינות ופתיחות עם חוש הומור בריא וכמובן, בחירה באתר הכרויות איכותי שיוכל להעניק לכם את ההזדמנות לפגוש בני או בנות זוג ראויים.

חזרה למאמרי היכרויות