כניסה

מאמרים

מאמרים

מציאת קשר רציני באינטרנט

כיצד אתרי הכרויות שומרים על פרטיות ובטחון הגולשים

אתרי הכרויות מהווים פלטפורמה שבה גולשים וגולשות מוסרים אינפורמציה רבה על עצמם במטרה למצוא בן או בת זוג. מן הסתם, על מנת למצוא בן או בת זוג, על הגולשים לחשוף פרטים רבים על עצמם הכוללים נתונים הקשורים לגילם, לרקע הלימודי והתעסוקתי שלהם ולהיסטוריה שלהם. מעבר לעובדה כי אתרי הכרויות עושים שימוש באותם מנגנוני אבטחה הנהוגים ברשת, נשאלת השאלה מה מבטיח כי הגולשים האחרים אתם אנו מתקשרים המסגרת הפעילות באתר הכרויות הם באמת גברים ונשים המעונינים ביצירת קשר רומנטי.
יצירת זהויות בדויות היא עניין שבשגרה בעולם האינטרנטי של ימינו וגברים ונשים רבים מתחזים וממציאים לעצמם שמות חדשים ואפילו תמונות פרופיל דמיוניות. אם כך, כיצד תוכלו להגן על עצמכם ועל האינפורמציה שאותה אתם מוסרים בתום לב לגולשים אחרים במסגרת הפעילות שלכם באתרי היכרויות? התשובה לשאלה זאת קשורה יותר לבחירה שלכם בשירות הכרויות איכותי ואמין יותר מאשר לפעולות כאלו או אחרות אותן תוכלו לבצע ועל כך נרחיב את הדיבור במאמר זה.

בדיקת אמיתות האינפורמציה אותה מספקים הגולשים באתרי הכרויות כלליים
כאשר אתם בוחנים אתר הכרויות השאלה הראשונה אותה כדאי לכם לשאול היא מהם התהליכים בהם נוקט האתר על מנת לוודא כי האינפורמציה אותה אתם מספקים היא אמיתית. מרבית האתרים המספקים את שירותיהם בחינם ידרשו רק כתובת מייל ומענה על סדרה של שאלות כלליות. מכיוון שכתובת מייל חדשה ניתן להמציא תוך מספר דקות ועל שאלות כלליות ניתן לענות בכל תשובה, אין אתרים שכאלה מסוגלים לוודא את זהות המשתמשים בהם.

בדיקת אמיתות האינפורמציה אותה מספקים הגולשים באתרי הכרויות איכותיים
לעומת זאת, אתרי הכרויות איכותיים, כדוגמת אתרי הכרויות אקדמאים, דורשים קורות חיים והצהרות משפטיות חתומות הנוגעות לאמיתות האינפורמציה שמספק הגולש. אתרי הכרויות אקדמאים גם דורשים תשלום חודשי. הצלבת נתוני התשלום עם הנתונים המסופקים בקורות החיים והחתמת המשתמשים על הצהרות בכתב מצמצמת את הסיכויים ליצירת זהויות בדויות למינימום.
כאשר אתם עושים שימוש באתר הכרויות שבו זהות המשתמשים ידועה ואין בו כמעט אפשרות ליצירת זהויות בדויות, אתם יכולים לתקשר ולמסור אינפורמציה בבטחה וללא חשש. הפתרון הנכון להגנה על הפרטיות שלכם קשור קשר דוק לבחירה באתר הכרויות איכותי ואמין יותר.

חזרה למאמרי היכרויות