כניסה

מאמרים

מאמרים

היכרויות בין אקדמאים

מדוע כדאי לבחור באתרי הכרויות אקדמאים

השימוש ברשתות חברתיות וריבויים של שירותי הכרויות מכוונים שונים יוצרים את הרושם כי כיום קל להכיר בן או בת זוג יותר מאי פעם. לכאורה, כל מה שצריך לעשות הוא לבחור ברשת חברתית או בשירות הכרויות חינמי ותוך זמן קצר מאוד בן או בת הזוג המיוחלים יימצאו. אבל למרות ריבוי ההזדמנויות, רבים מגלים כי שימוש באינטרנט לצורך מציאת בן או בת זוג, בייחוד כאשר מדובר בניסיון ליצירת קשר משמעותי לטווח הארוך, מלווה באכזבות רבות. אחרי שורה ארוכה של דייטים ראשנים לא מוצלחים, רבים מרימים ידיים ומחליטים שעולם ההיכרויות פשוט לא בשבילם. אתרי הכרויות אקדמאים באים לתת שירות דווקא למי שמחפש בן או בת זוג רציניים לטווח הארוך והשימוש בהם, במידה והוא מתבצע בצורה נכונה, אינו מתסכל ומייאש כמו השימוש באתרים רגילים. במאמר זה נרחיב את הדיבור על אתרי הכרויות אקדמאים ומדוע כדאי לבחור בהם.

העצמת סיכויי מציאת בן או בת הזוג
אתרי הכרויות אקדמאים מעצימים את סיכויי המשתמשים בהם למציאת בן או בת זוג. הגדלת סיכויי ההצלחה מתבצעת בצורה פשוטה מאוד: לאתרי הכרויות אקדמאים מתקבלים אך ורק אנשים בעלי רקע דומה של השכלה או קריירה מקצועית וזהויות המשתמשים נבדקות בקפידה. בדרך כלל, השירות של אתרי הכרויות אקדמאים אינו ניתן בחינם והוא כרוך בתשלום חודשי קבוע. תשלום דמי המנוי החודשיים מאפשר לאתרי היכרויות אקדמאים ליצור מודל עסקי אחר מזה של אתרים חינמיים, המתבססים על תנועת גולשים רבה ככל האפשר, ולהעלות את רף האיכות.

יצירת זוגיות ארוכת טווח
קל מאוד לשיג דייט בעזרת שימוש ברשתות חברתיות או באתרי הכרויות, למצוא בן או בת זוג לצורך קשר רציני כבר קשה הרבה יותר. זאת בדיוק מטרתם של אתרי הכרויות אקדמאים. השימוש באתרים איכותיים יותר יוצר עבור הגולשים את האפשרות להכיר בני או בנות זוג פוטנציאליים שמטרות השימוש שלהם באתר דומות לשלהם. מדובר כאן ביצירת קרקע פורייה יותר להצלחה. יצירת קשר דרך אתר הכרויות אקדמאים עם בן או בת זוג פוטנציאליים שמעונינים גם הם בקשר רציני ושהרקע ההשכלתי והתעסוקתי שלהם דומה, תניב כמעט בכל המקרים תוצאות טובות הרבה יותר ותשפר את סיכויי הצלחת המשתמשים באחוזים ניכרים.

חזרה למאמרי היכרויות