כניסה

מאמרים

מאמרים

serious

מתי אפשר לדעת אם להיכרות החדשה פוטנציאל להפוך לקשר רציני ?

כמעט כל משתמש ומשתמשת באתר היכרויות איכותי, כדוגמת אתרי היכרויות לאקדמאים ולקרייריסטים, שואף למצוא בעזרת האתר קשר רציני שלו פוטנציאל להפוך לקשר לטווח הארוך. כאן נשאלת השאלה מתי יודעים אם להיכרות החדשה יש פוטנציאל להפוך לקשר רציני?

אם תשאלו זוגות שונים מתי הם ידעו שהם עומדים בפתחו של קשר רציני, סביר להניח שמספר התשובות שתקבלו יהיה זהה למספר הפעמים שתשאלו. ההמלצה היא לקחת בעירבון מוגבל את אלו המספרים על דנדון פעמונים שמימיים החל מהרגע הראשון שבו הם ראו את בן הזוג החדש.

בדרך כלל לוקח זמן למערכת יחסים חדשה להתפתח ולשני בני הזוג לבטוח זה בזו. שימוש נכון באתרי היכרויות איכותיים ובכלים שהם נותנים ומעבר הדרגתי מהיכרות ראשונית לקשר מחייב יותר יאפשרו לכם לפתח מערכת יחסים יציבה.

לאורך כל התהליך ניתן לזהות מספר סימנים שיאותתו לכם האם להיכרות החדשה פוטנציאל להפוך לקשר
רציני. באתרי היכרויות רציניים בתשלום, כגון אתרי היכרויות לאקדמאים, מרבית המשתמשים יעדיפו לערוך גישוש ראשוני בצ'אט אפילו לפני המעבר לשיחות טלפון. כבר בתקשורת הראשונית הזאת אפשר לזהות סימנים מקדימים. תקשורת ראשונית שהיא קולחת ונעימה היא סימן טוב. אם הצד השני ממהר ולוחץ לנסות ולקבוע פגישת פנים אל פנים רצוי לקחת אותו בעירבון מוגבל. ככלל, מי שמחפש קשר רציני ירצה לקחת את הזמן ולהכיר אתכם טוב יותר עוד לפני הדייט הראשון.

כאשר עוברים לשוחח בטלפון חשוב לבדוק עד כמה התקשורת היא הדדית. האם אתם אלה שמתקשרים בכל יום? האם התקשורת היא הדדית? האם הצד השני מביע התעניינות כנה בכם?

מעבר הדרגתי מצ'אטים לשיחות טלפון ותקשורת יום יומית רצופה הם הסימן הטוב ביותר שהגיע הזמן לעבור
לדייט הראשון. מכאן והלאה קשה לשרטט קווים וכללים ברורים. זוגות מסוימים יגיעו לדרגה גבוהה של תקשורת כבר על ידי השימוש באמצעי התקשרות הראשוניים של אתרי היכרויות וירגישו כבר מהפגישה הראשונה שזהו תחילתו של קשר משמעותי. זוגות אחרים ירגישו שהפגישה הראשונה יוצרת דינמיקה חדשה ושהקשר מתחיל מחדש.

אם, כעבור מספר פגישות, אתם מוצאים את עצמכם מתלבטים יתר על המידה לגבי מידת הרצינות של הקשר, קרוב לוודאי כי הפוטנציאל שלו להפוך למשמעותי הוא נמוך. חשוב לוודא שקיימת הדדיות. במידה והצד השני מעוניין כמוכם בקשר רציני סביר להניח שסימני השאלה ייעלמו במהירות והקשר יהפוך לרציני ומחייב בכוחות עצמו.

חזרה למאמרי היכרויות