כניסה

מאמרים

מאמרים

דייט ראשון

טיפים שימושיים לדייט ראשון שנקבע דרך אתר הכרויות

קביעת דייט ראשון דרך אתר הכרויות מלווה תמיד בתערובת של תקוות וחששות. מן הצד האחד ישנה התקווה שהנה הפעם זה יקרה וזוהי תחילתה של מערכת יחסים חדשה ומופלאה. מן הצד שני הפחד מכישלון ומדייט מהגיהינום שיהיה מלא בשתיקות רועמות ורגעים מביכים מלווה גם הוא כל פגישה שכזאת. אם כך, מהי הדרך הנכונה לקבוע דייט ראשון דרך אתר הכרויות וכיצד כדאי להתנהל במהלך פגישה שכזאת? במאמר זה נספק מספר טיפים שיסייעו לכם בתהליך ההכנה של דייט ראשון שנקבע דרך אתר הכרויות ונעסוק גם בצורת ההתנהלות הנכונה במהלך דייט שכזה.

מתי קובעים דייט ראשון?
אין כמעט שאלות בתחום הרומנטי שלהן יש תשובות מוחלטות, אבל בהחלט ישנם דפוסי התנהלות מסוימים שיכולים לשפר את סיכויי ההצלחה שלכם באתרי הכרויות איכותיים. יש מי שחשים מספיק בנוח לקבוע דייט ראשון אחרי התקשרות ראשונית קצרה מאוד של יום, או יומיים בעוד אחרים יהיו מוכנים לכך רק אחרי מספר שבועות של צ'אטים ושיחות טלפון. למרות שאין ברצוננו לקבוע חוקים מוחלטים לגבי משך הזמן שאחריו יש לקבוע פגישה ראשונה דרך אתר הכרויות, במרבית המקרים ככל שתהליך ההתקשרות הראשוני יהיה ארוך יותר כך יהיה הדייט הראשון מוצלח ונינוח יותר. ככל שתרבו בצ'אטים ובשיחות טלפון לפני פגישה הראשונה כך תוכלו להפוך אותה לכזאת המעמיקה את ההיכרות ביניכם ולא יוצרת אותה. תהליך התקשרות ראשוני ארוך מביא אתו נושאי שיחה משותפים ומנטרל את תחושת חוסר הנוחות שמלווה כל כך הרבה דייטים ראשונים.

כיצד כדאי להתנהל במהלך הפגישה הראשונה?
גם כאן אין כללים מוגדרים ונושאי שיחה שניתן לקבוע מראש, אבל בהחלט ניתן להמליץ על גישות נכונות ועל צורת התנהלות שתסייע להצלחת הפגישה. היו טבעיים ונינוחים ככל האפשר ונסו להימנע מלהרשים את בן או בת הזוג על ידי התנהגות שאינה טבעית לכם. גם אם חוויתם אכזבות קודמות מדייטים או מערכות יחסים שנוצרו דרך אתר הכרויות רצוי להימנע מדיבורים מיותרים על אכזבות רומנטיות, חברים קודמים שעזבו אתכם ושברון לב. יש לזכור שבן או את הזוג שלכם לפגישה ירצו שתתרכזו בהם ותשדרו אופטימיות לגבי סיכויי הצלחת הקשר אתם.
לסיכום, שימוש נכון באמצעי ההתקשרות הראשוניים שמעמידים לרשותכם אתרי הכרויות איכותיים וההתנהלות נכונה, טבעית ונינוחה במהלך הפגישה ישפרו באופן משמעותי את סיכויי ההצלחה שלכם בדייט הראשון.

חזרה למאמרי היכרויות