כניסה

מאמרים

מאמרים

יצירת הפרופיל האישי הנכון באתרי היכרויות

חשיבות פרופיל אישי איכותי באתרי היכרויות

מציאת בן או בת זוג חדשים דרך אתרי הכרויות אינה רק עניין של מזל. התנהלות נכונה של הגולש או הגולשת יכולה לשפר מאוד את סיכויי ההצלחה. אחד מן הגורמים החשובים ביותר שיכולים לשפר את סיכויי הצלחת השימוש באתר הכרויות הוא יצירת פרופיל אישי איכותי ומתאים. לכל משתמש באתר הכרויות ישנן מטרות שונות ועל הפרופיל האישי לשקף את אופיו ומטרותיו בצורה הטובה והנכונה ביותר.
במאמר זה נדגים כיצד יצרת הפרופיל האישי הנכון באתרי הכרויות יכולה לשפר את סיכויי הצלחת המשתמש.

כיצד יוצרים פרופיל אישי איכותי?
יצרית הפרופיל האישי מהווה בדרך כלל את אחד השלבים הראשונים בהצטרפות לאתר הכרויות. חשוב לזכור כי גולשים אחרים העושים שימוש באתר ההיכרויות נחשפים לתמונת הפרופיל ולטקסט הקצר שמלווה אותה לפני שהם מחליטים האם ברצונם ליצור אתכם קשר.
לפיכך, יש לחשוב על הפרופיל האישי כעל צורת התקשרות ראשונית. בראש ובראשונה, יש להימנע משימוש פזיז בצילום קיים לצורך יצירת תמונת הפרופיל. חשבו על מטרות השימוש שלכם. האם ברצונכם ליצור קשר ארוך טווח ומחייב? אולי אתם רק מעונינים בסדרה ארוכה של דייטים? מה הייתם רוצים לשדר לגולשים לגבי אופייכם והכוונות שלכם? על תמונת הפרופיל לענות על כל השאלות האלו. עשו שימוש במצלמה איכותית ובחרו בקפידה את הרקע של התמונה ואת הלבוש שלכם. הקפידו על הופעה אסתטית ומושכת עין על מנת לשדר את רצינות כוונותיכם.

כיצד להציג את עצמכם במספר משפטים?
חשוב לשמור על כנות, רצינות וענייניות. זכרו כי גולשים אחרים באתרי הכרויות בוחנים סדרה ארוכה של פרופילים אישיים לפני שהם מחליטים עם מי ברצונם לתקשר. חשבו מה הייתם רוצים לדעת על בן או בת זוג פוטנציאליים בעצמכם לפני שתחליטו מה ברצונכם לכתוב, סביר להניח כי הצד שמנגד ירצה לדעת עליכם בדיוק את אותם הדברים. נסו להימנע מלהלל את עצמכם ולכתוב עד כמה מצחיקים ומקסימים אתם. תאור קצר וממצה של ההשכלה ותחומי העניין שלכם ישרת אתכם בצורה טובה יותר מאשר ניסיונות התחכמות ושבחים עצמיים. יצירת פרופיל אישי איכותי וממצה תגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם, בעיקר אם מדובר באתר הכרויות איכותי כדוגמת אתרי הכרויות אקדמאים.

חזרה למאמרי היכרויות