כניסה

מאמרים

מאמרים

שימושים שונים באתרי הכרויות

שימושים שונים באתרי הכרויות

כמעט כל יום של גלישה אקראית באינטרנט יביא אתו חשיפה פרסומית לסוג כזה או אחר של אתרי הכרויות שונים. נראה כי כיום מספרם של האתרים המיועדים לצורך הכרויות גדול מתמיד ובשילוב עם השימוש ברשתות חברתיות יוצר מציאות חדשה שבה האינטרנט תופס מקום מרכזי ביותר ביצירת קשרים רומנטיים חדשים. אולם האם כל אתרי ההיכרויות הם זהים, ובמידה שלא מה ההבדל ביניהם ומהם השימושים השונים שניתן לעשות בהם? על כך ננסה לענות בקצרה במאמר זה.

שימושים שונים באתרי הכרויות ורשתות חברתיות
חשוב להבין מספר עובדות בסיסיות לגבי אתרי הכרויות ורשתות חברתיות. בראש ובראשונה כמעט כל האתרים והרשתות החברתיות פתוחים לכל משתמש. משום כך, לכל הגדרה כללית לגבי סוג המשתמשים באתרי הכרויות מסוימים שניתן כאן יהיו יוצאים מן הכלל. עם זאת, במרבית המקרים החלוקה הכללית שניתן כאן תסייע למשתמש להתאים לעצמו את אתר ההיכרויות המתאים לפי השימוש הרצוי לו ביותר. בהכללה גסה ניתן לומר כי רשתות חברתיות מתאימות יותר למי שמחפש קשר זוגי לטווח הקצר, שאתרי הכרויות שאינם בתשלום ושפתוחים לכל משתמש מתאימים לכל משתמש אך שסיכויי הצלחת מציאת בו זוג לטווח הארוך על ידי שימוש בהם נמוכים יותר ושאתרי הכרויות ממוקדי משתמש בתשלום מתאימים יותר למי שמעונין למצוא בן או בת זוג לטווח הארוך ולצורך ביסוס קשר רציני.

הקשר בין הגדרת מטרות השימוש להצלחה
להגדרת מטרות השימוש באתרי הכרויות חשיבות מכרעת לשיפור סיכויי ההצלחה. שימוש באתרים שהם ממוקדי משתמש ויוצרים קבוצה מגובשת יותר ובעלת שאיפות דומות למציאת בן או בת זוג לטווח הארוך, כדוגמת אתרי הכרויות אקדמאים ישפר את סיכויי ההצלחה. אין משמעות הדבר כי אין כלל סיכוי למי שמחפש בן זוג ברשתות חברתיות או באתרי הכרויות כלליים להצליח, אבל אם ברצונכם לפגוש בן או בת זוג לצורך יצירת זוגיות ארוכת טווח, בחירה באתר המתאים יותר למטרות השימוש שלכם תשפר את סיכויי ההצלחה ותסייע לכם למנוע מצבים של שחיקה רגשית.
אתרי הכרויות אקדמאים ואתרי הכרויות אחרים המיועדים לקבוצה ספציפית של משתמשים מיועדים מראש לסייע ביצירת קשר זוגי רציני ואיכותי לטווח הארוך ומשום כך סיכויי הצלחת השימוש בהם גדולים יותר.

חזרה למאמרי היכרויות