כניסה

מאמרים

מאמרים

how to know

כיצד להכיר לעומק בן או בת זוג חדשים?

עשיתם הכל נכון: הצטרפתם לאתר היכרויות איכותי וממוקד, השקעתם בפרופיל האישי ובתמונת הפרופיל, מצאתם בן או בת זוג פוטנציאליים מתאימים ואחרי התקשרות ראשונית התנסיתם בדייט מוצלח. עכשיו נשאלת השאלה איך להכיר לעומק את בן או בת הזוג החדשים.

קודם כל חשוב להתחיל את הקשר באיטיות ולתת לו להבנות בצורה טבעית. לבני זוג חדשים לוקח זמן לבנות אמון הדדי. ככל שתאפשרו לזמן לעשות את שלו כך תגדל מידת האמון וכך גם תוכלו ללמוד יותר לגבי השאיפות הכמוסות והחלומות של בן הזוג החדש.

זכרו לא להיות חטטניים מדי ולשאול שאלות אישיות בצורה הדרגתית. אז נכון שבמקרים מסוימים הכימיה הראשונית כל כך חזקה שהפגישות הראשונות יובילו לשיחות גילוי נפש של שעות על גבי שעות. אבל במרבית המקרים בן או בת הזוג החדשים יירתעו מלחץ גדול מדי ולכן רצוי לחכות מעט לפני ששואלים שאלות אינטימיות.

שיטה טובה לטפח תקשורת נכונה בין שני בני זוג חדשים היא פשוט להקדים ולספר על עצמכם עובדות המסקרנות אתכם גם לגבי בן הזוג. קל לשכוח שגם הצד השני סקרן לגביכם באותה מידה ולכן ככל שתקדימו ותחשפו את עצמכם בצורה גלויה יותר כך תשפרו את התקשורת וסביר להניח כי תקבלו בחזרה יחס דומה. חשוב לסייג ולומר כי גם החשיפה האישית צריכה להתבצע בצורה הדרגתית על מנת שלא להרתיע, לכן אל תגזימו בדיבורים על עצמכם והיו ערים למידת הנכונות של בן הזוג החדש להקשיב.

במובן זה, שתיקה אינה תמיד דבר שלילי. שתיקה בין בני זוג יכולה לעיתים גם להצביע על מצב של נוחות הדדית ולכן אין צורך תמיד למהר ולצבוע אותה בשטף דיבור.

אחד היתרונות של אתרי היכרויות, ובעיקר של אתרי היכרויות ממוקדים, כדוגמת אתרי היכרויות לאקדמאים, הוא שבני הזוג עורכים את ההיכרות הראשונית שלהם עוד לפני הדייט הראשון. שימוש נכון באמצעי התקשרות הראשונית שמעניקים לכם אתרי היכרויות איכותיים יכול להביא לביסוס של היכרות שתפתיע אתכם במידת העומק שלה. משתמשים מסוימים ירגישו נוח יותר לדבר על עצמם בצ'אט מאשר בפגישה הראשונה. במקרים כאלו אפשר לחכות מספר ימים ואפילו מספר שבועות לפני שמעבירים את ההיכרות לשלב המפגש פנים אל פנים. מרבית המומחים מסכימים כי ככל שמידת ההיכרות ההדדית גדולה יותר עוד לפני הדייט הראשון, כך גדלים סיכויי הצלחת הקשר החדש. במובן זה, אתרי היכרויות איכותיים, כדוגמת אתרי היכרויות לאקדמאים וקרייריסטים, עשויים לסייע לכם להכיר בצורה טובה יותר בני זוג חדשים ולהעצים את סיכויי הצלחת הקשר החדש.

חזרה למאמרי היכרויות