כניסה

מאמרים

מאמרים

הכרויות וזוגיות בעידן האינטרנט

הכרויות וזוגיות בעידן האינטרנט

אין כל ספק שעידן האינטרנט שינה לחלוטין את התחומים של הכרויות וזוגיות. השימוש ברשתות חברתיות ובאתרי הכרויות שינה לחלוטין את כללי המשחק ובמרבית המקרים גם את ההזדמנויות העומדות בפני המשתמשים להכיר בן או בת זוג. נשאלת השאלה, האם עידן האינטרנט שיפר את סיכוייהם של משתמשים למצוא בן או בת זוג איכותיים לטווח הארוך? על פניו, נראה כי התשובה היא כן. ככל שישנן הזדמנויות רבות יותר לאינטראקציה עם המין השני כך גם גדלים הסיכויים למציאת בן או בת זוג. שפע של אתרי הכרויות חינמיים והשימוש הרב ברשתות חברתיות אכן יוצרים הזדמנויות רבות לאינטראקציה אולם נשאלת השאלה האם מדובר באינטראקציה איכותית ומה סיכויי ההצלחה של אינטראקציה שכזאת.

כל המרבה הרי זה משובח?
יש מי שחושב על יצירת זוגיות כעל תהליך ארוך של ניסוי ותעייה עליו מנצח הגורל בכבודו ובעצמו. לפי גישה זאת, כדאי לנצל כמה שיותר הזדמנויות, להירשם למספר רב של אתרי הכרויות ורשתות חברתיות ולצאת לכמות גדולה של פגישות ראשונות. אם ירצה הגורל, אתרי הכרויות יאפשרו, על פי גישה זאת, למצוא את בן או בת הזוג המיוחלים באחת מן הפגישות הללו. אז נכון שעידן האינטרנט בהחלט מאפשר למשתמשים באתרי הכרויות לערוך ניסוי ארוך שכזה אבל במקרים רבים התהליך יוביל לשחיקה רגשית ולמצב של ייאוש אחרי סדרת פגישות עם בני זוג פוטנציאליים שאינם מתאימים לכם כלל.

שימוש באתרי הכרויות ממוקדי משתמש
המפתח העיקרי להגדלת הסיכויים למציאת בן זוג על ידי שימוש באתר הכרויות הוא התובנה כי יש להשתמש באתרים מקצועיים בתשלום ולהתרכז בבן זוג אחד בכל זמן נתון. אתרי הכרויות איכותיים וממוקדי משתמש, כדוגמת אתרי הכרויות אקדמאים הם אתרים בתשלום היוצרים קבוצת משתמשים החולקים את אותן שאיפות החיים ואת אותו הרקע האקדמי והתעסוקתי. משמעות הדבר היא כי אלמנט המזל והתלות בגורל מצומצמים למינימום. הרוב המוחלט של משתמשים באתרים מן הסוג הזה מעונינים ביצירת קשר רציני וארוך טווח, מה שמעצים עוד יותר את סיכויי ההצלחה.
אם כך,הכרויות בעידן האינטרנט יוצרות שפע של הזדמנויות להכיר בן או בת זוג מתאימים, אך חשוב לעשות בחירה נכונה ומושכלת באתר איכותי וממוקד ולנסות ולהתרכז במספר מצומצם של בני זוג פוטנציאליים שמתאימים לכם.

חזרה למאמרי היכרויות