כניסה

מאמרים

מאמרים

האם הדייט מוביל ליצירת קשר רציני

כיצד לדעת אם בן הזוג החדש מעוניין להעמיק את הקשר

דייט ראשון מוצלח שנקבע במסגרת שימוש באתר הכרויות יכול להביא אתו דילמות לא מעטות. אתם מרגישים כי בן או בת הזוג הפוטנציאליים שפגשתם מתאימים לכם מאוד ומעונינים ולהיות בקשר אבל קשה לכם מאוד להבין אם הצד השני מעוניין בכך גם הוא. כאן מתחילות להגיע השאלות הנפוצות כל כך של להתקשר או לא להתקשר והאם כדאי להמשיך ולחפש בני זוג נוספים דרך אתר ההיכרויות בו אתם משתמשים או לחכות ולנסות להעמיק את הקשר החדש שיצרתם.
כל השאלות האלו הן טבעיות לחלוטין וכמעט כל מי שמשתמש באתר הכרויות כזה או אחר מתנסה בהן. במאמר זה ניתן מספר טיפים שיסייעו לכם להבין האם בן הזוג החדש מעוניין להעמיק את הקשר.

להתקשר או לא להתקשר?
עצם העובדה שאתם צריכים לשאול את עצמכם את השאלה הזאת מעמידה בספק את מהות הקשר החדש. פגישות ראשונות מוצלחות, יותר משהן קשורות לכללים כאלה או אחרים, קשורות לכימיה טבעית בין שני בני זוג פוטנציאליים.
סביר להניח כי לא תהססו כלל להתקשר למי שגרם לכם לחוש בנוח כאשר שוחחתם אתו בפעם הראשונה דרך אתר הכרויות ולאחר מכן גרם לכם לחוש בנוח במהלך הפגישה הראשונה. אין כל צורך לנסות "לעשות חשבונות" ולחכות שהצד השני יתקשר. אם בן הזוג מעוניין בקשר תשמעו זאת מיד בטון הדיבור שלו כאשר תתקשרו ובאם הוא מתחמק או אינו מעונין מוטב לדעת זאת מוקדם מאשר מאוחר בכדי להמשיך הלאה.

לקיחת יוזמה והתמקדות בבן זוג אחד
למרות הפיתוי לנסות ולפגוש בני זוג רבים ככל האפשר במסגרת השימוש באתר הכרויות עדיף בהרבה להתמקד בכל פעם בבן זוג אחד. ההתמקדות בבן זוג אחד בכל זמן נתון תסייע לכם לעשות את הבחירות הנכונות ולמצות את הפוטנציאל הטמון בכל קשר ראשוני.
אל תהססו לנסות לקחת יוזמה ולנסות לקבוע פגישות נוספות. שוב, עדיף לקבל סירוב מוקדם שיאפשר לכם להמשיך ולחפש מאשר לחיות בחוסר וודאות. ככלל, הגישה הטובה ביותר היא גישה טבעית ופתוחה. אל תהססו פשוט לשאול בצורה ישירה האם יש עניין בהמשך והעמקת הקשר. במקרים רבים תתפלאו לגלות כי בן או בת הזוג שפגשתם דרך אתר הכרויות מתנסים באותן התחושות ויעריכו את הפתיחות שתגלו.

חזרה למאמרי היכרויות