כניסה

מאמרים

מאמרים

אופן בחירת בני הזוג באתרי הכרויות אקדמאים

בחירה בין בני זוג שונים במסגרת אתר הכרויות אקדמאים

אתרי הכרויות אקדמאים מספקים לגולשים שפע של הזדמנויות למציאת בן או בת זוג מתאימים ומשתמשים חדשים עשויים למצוא את עצמם במצב שבו הם בקשר עם מספר בני זוג פוטנציאליים. אז נכון שההצלחה עדיפה על הכישלון ושעדיף להיות במצב שבו אתם יכולים לבחור, אבל בכל זאת נשאלת השאלה כיצד לבחור בין שני בני זוג שונים במסגרת אתר הכרויות אקדמאים?

התמקדות בבן זוג אחד
כפי שכבר נאמר למעלה, אתרי הכרויות אקדמאים משפרים את אפשרות המשתמשים בהם לפגוש בן או בת זוג מתאימים. העובדה כי מדובר בקבוצה מוגדרת היטב, איכותית ובעלת רצון אמיתי ליצירת קשר ארוך טווח מעניקה לגולש או לגולשת שפע של אפשרויות בחירה.
הנטייה הטבעית היא לנסות וליצור קשר עם בני זוג פוטנציאליים רבים ככל האפשר. למרות זאת, כאשר משתמשים באתר הכרויות אקדמאים רצוי להתמקד רק בבן זוג פוטנציאלי אחד בכל זמן נתון. קשר עם מספר בני זוג עשוי לגרום לבלבול ולהקשות עליכם את תהליך הבחירה. מי שבאמת מעוניין ביצירת קשר רציני לטווח הארוך רצוי שימנע מקביעת מספר רב של פגישות פנים אל פנים.

איך מחליטים עם מי להיפגש?
גם כאשר מדובר בצ'אטים ושיחות טלפון, רצוי שלא להפריז ולהיות בקשר רק עם מספר מצומצם של בני זוג פוטנציאליים. את ההחלטה בדבר עם מי מבין בני הזוג הפוטנציאליים השונים שפגשתם במסגרת אתר הכרויות אקדמאים יש ברצונכם לפגוש פנים אל פנים רצוי לעשות רק לאחר תהליך ארוך של הכרות ראשונית.
לאחר כמה ימים של צ'אטים או טלפונים שאלו את עצמכם את השאלות הבאות: עם מי היו לכם נושאי שיחה משותפים רבים יותר? עם מי הרגשתם נינוחים יותר ומי שיתף אתכם בתחושותיו ולבטיו באותה המידה בה שיתפתם אותו? האם בן או בת הזוג הפוטנציאליים היו עקביים בניסיונותיהם לתקשר אתכם או שהיה עליכם "לרדוף" אחריהם על מנת לדבר? האם קיבלתם את התחושה שמופעל עליכם לחץ לקבוע דייט פנים אל פנים ראשון מהר מידי? מי מבין בני הזוג הפוטנציאליים אתם מרגישים שאתם כבר מכירים היטב למרות שעדיין לא נפגשתם?
לסיכום, חשוב מאוד לשאול את עצמכם את השאלות הנכונות במסגרת שימוש באתרי הכרויות אקדמאים ולנסות ליצור קשר ולהיפגש רק עם בן זוג אחד בכל פעם על מנת למצות כל הזדמנות והזדמנות בצורה הטובה ביותר.

חזרה למאמרי היכרויות