כניסה

מאמרים

מאמרים

couple

מציאת בן או בת הזוג המתאימים בעזרת שימוש באתרי הכרויות

מציאת בן או בת זוג בעזרת אתר הכרויות נשמעת על פניה כדבר הפשוט ביותר בעולם: רק נרשמים ומיד עולם שלם של פנויים ופנויות נפתח בפניכם. אבל המציאות היא שונה לעיתים קרובות, גולשים רבים משתמשים בזהויות בדויות, משקרים לגבי גילם, מצבם המשפחתי ולגבי הרקע ההשכלתי שלהם. רבים הניגשים להשתמש באתרי הכרויות בחדווה מתייאשים כעבור זמן קצר ומוותרים לחלוטין על השימוש בהם. שימוש באתרים איכותיים המוודאים את זהות המשתמש ומקפידים על איכות הגולשים יכול לשפר את סיכוייכם למצוא בן או בת זוג מתאימים.

מהו ההבדל בין אתרי ההיכרויות השונים?
למראית עין, קיימת זהות מוחלטת בין אתרי ההיכרויות השונים, אולם בדיקה מעמיקה יותר תגלה לנו כי קיים הבדל גדול ביניהם. אולי ההבדל המשמעותי ביותר בין האתרים השונים קשור לתהליך הקבלה לאתר. אתרים איכותיים יותר יוודאו את זהותו של המשתמש וימנעו מצב של יצירת זהות בדויה. התועלת המתקבלת כאן היא כפולה: גם נמנעת האפשרות מן הגולש לספק פרטים אישיים שאינם נכונים וגם מתאפשרת יצירת קבוצה איכותית יותר של גולשים.

איך יודעים איזה אתר מוודא את זהות המשתמשים?
במרבית המקרים, אתרי הכרויות בתשלום הם אלו שיוודאו את זהות הגולשים ואת אמיתות הפרטים שהם מספקים. בכל מקרה, גם כאשר מדובר באתרים בתשלום וגם כאשר מדובר באתרים שאינם בתשלום, יש לבדוק היטב את תהליך הקבלה לאתר. אתרים איכותיים, כגון אתרי הכרויות אקדמאים, ידרשו קורות חיים והצהרות מחייבות משפטיות, מה שמונע כמעט לחלוטין את האפשרות ליצירת זהות בדויה.

שימוש נכון באתרי הכרויות
אתרי הכרויות הם כלי עזר וההצלחה במציאת בו או בת זוג תלויה במידה רבה גם באיכותם וגם בשימוש שתעשו בהם. כדאי לשלב בחירה באתר הנכון עם כללי התנהלות תקינים. רצוי תמיד לשדר רצינות, כנות ופתיחות. אל תצפו מהצד השני לחשוף את עצמו ולתקשר בצורה גלויה ואינטימית אם אתם לא מתכוונים לנהוג באותה הדרך. התמקדו בבן זוג אחד בכל פעם על מנת לנסות ולבסס מערכת יחסים רצינית וארוכת טווח.

שימוש באתרי הכרויות איכותיים והתנהלות נכונה יוכלו לעשות פלאים לשיפור סיכוייכם למציאת בן זוג ולמנוע מכם אכזבות מיותרות ושברון לב.

חזרה למאמרי היכרויות