כניסה

מאמרים

מאמרים

women

חשיבה חיובית והצלחה באתרי הכרויות

המונח חשיבה חיובית הפך בשנים האחרונות למטבע לשון שרבים נוהגים לעשות בו שימוש כמעט בכל הקשר אפשרי. למרות שמדובר במונח שכבר כמעט והפך לקלישאה, חשיבה חיובית היא חשובה מאוד למי שבאמת מעונין להצליח באתרי הכרויות למיניהם. נכון שעל פניו נראה כי כל מי שעושה באתרי הכרויות שימוש רוצה להצליח למצוא בן או בת זוג, אבל הלכה למעשה ובעיקר כאשר מדובר בשירותי הכרויות שאינם איכותיים במיוחד, חשוב להבדיל בין מי שעושים שימוש באתרים חינמיים ללא רצון מיוחד להצליח ולעיתים אף מתוך שעמום, לבין מי שבאמת מקווים למצוא שותף או שותפה לחיים ועושים שימוש באתר איכותי.
ללא תקווה ואופטימיות של ממש מצד הגולש, גם אתר ההיכרויות האיכותי ביותר לא יוכל להבטיח הצלחה וכאן נכנס ומשתלב הרעיון של חשיבה חיובית.

חיוביות ואופטימיות כמפתחות להצלחה
קל מאוד לייעץ למישהו להיות אופטימי ולחשוב תמיד בצורה חיובית אבל פעמים רבות היישום עצמו כבר הרבה יותר קשה. כאשר מדובר בתחום המורכב של הכרויות רומנטיות, עם חלוף הזמן וההזדמנויות הלא מנוצלות או מערכות היחסים שלא הצליחו מתפתחת ציניות בלתי נמנעת. הנדנדה של תקוות ורגשות מן הצד האחד ואכזבות מן הצד השני עשויה להיות שוחקת מאוד מן הבחינה הנפשית והרגשית. למרות זאת, כמעט כל מי שהצליח לבסס מערכת יחסים ארוכת טווח יוכל לספר לכם כי חיוביות, אופטימיות ופתיחות הם המפתחות להצלחה.
חשוב לזכור כי הצד השני חולק את אותם הפחדים והחששות. אם נדמיין מערכת יחסים חדשה שבה שני הצדדים מגיעים ללא גישה חיובית נבין כי מדובר במתכון בטוח לכישלון.

חיוביות מפוקחת
חשיבה חיובית רצינית ומפוקחת אין משמעותה שצריך לחשוב כי הכישלון הוא בלתי אפשרי. אופטימיות וחיוביות יכולים להיות מפוקחים ושקולים. האמת היא כי מרבית הגולשים, גם באתר הכרויות איכותי, לא ימצאו את בן או בת הזוג שלהם מייד בניסיון הראשון.
אמת נוספת היא כי כאשר מדובר באתרי הכרויות איכותיים כדוגמת אתרי הכרויות אקדמאים כמעט כל גולש או גולשת שבאמת מעונינים להצליח ושומרים על חיוביות מוצאים בסופו של דבר את בן או בת הזוג המיוחלים.

חזרה למאמרי היכרויות