כניסה

מאמרים

מאמרים

התנהלות נכונה באתרי הכרויות

התנהלות נכונה באתרי הכרויות

אין ספק שעל מנת שהשימוש באתרי הכרויות יהיה מוצלח יש צורך בבחירה באתר איכותי, אבל גם לצורת ההתנהלות והשימוש יש חשיבות מכרעת בשיפור סיכויי ההצלחה שלכם במציאת בן או בת זוג.
אם אנו מניחים מראש כי המטרה היא יצירתה של זוגיות יציבה ויצירת קשר רציני ומחייב, רצוי לציית לכללי התנהלות מקובלים ולהשתמש בכלים שמעמיד אתר ההכרויות בשיקול דעת ובצורה נכונה. ההתנהלות הנכונה קשורה לכמה גורמים: יצירת פרופיל אישי איכותי שמשקף את כוונותיכם, שימוש נכון באמצעי ההתקשרות הראשונית שמעמיד לרשותכם האתר והתנהלות נכונה בפגישה הראשונה. במאמר זה נעסוק בכל אחד מן הגורמים הללו.

יצירת פרופיל אישי איכותי
כאשר מדובר באתרי הכרויות לפרופיל אישי איכותי חשיבות מכרעת בשיפור סיכויי ההצלחה. מרבית הגולשים יצרו קשר רק עם מי שהפרופיל האישי שלו מוצלח, איכותי וממצה.
אלא אם יש לכם תמונה מוצלחת במיוחד, נסו שלא להעלות תמונה קיימת שלכם, להשקיע מאמץ וליצור תמונת פרופיל חדשה. חשוב להקפיד על אסתטיקה, על רקע נייטרלי נקי מהסחות לעין הגולש ועל נינוחות.
חשוב גם שלא למהר, להעלות תמונה שתענה על דרישות אתר ההיכרויות ובמקרים שבהם אתם נדרשים גם לכתוב כמה מילים על עצמכם לתאר בצורה ממצה את הרקע שלכם, את תחומי העניין ואת השאיפות שלכם.

שימוש נכון באמצעי ההתקשרות הראשונית
רצוי שלא לראות באתרי הכרויות אך ורק כפלטפורמה לקביעת פגישות פנים אל פנים. אתרי היכרויות מעמידים לרשות המשתמשים אמצעי התקשרות ראשונית מגוונים כגון צ'אטים ומיילים. נסו להתרכז בכל פעם בבן זוג אחד ולתקשר אתו פרק זמן ממושך לפני שתקבעו את הדייט הראשון. קביעת פגישות רבות עם בני זוג פוטנציאליים ללא הכרות ראשונית מעמיקה עשויה לגרום לאכזבה, לשחיקה רגשית ולכישלון. ככל שתאריכו את השימוש באמצעי ההתקשרות הראשונית כך תשפרו את סיכויי הצלחת הדייט הראשון.

התנהלות נכונה בפגישה הראשונה
נסו להיות נינוחים ככל האפשר, להימנע מדיבורים מיותרים על פגישות קודמות שהיו לכם במסגרת אתרי הכרויות, על בני זוג קודמים ועל נושאים הקשורים לשברון לב רומנטי. תנו לבן או בת הזוג את האפשרות להתבטא ולחוש בנוח והימנעו משיחה חד צדדית שבה תדברו רק על עצמכם ועל שאיפותיכם. אלא אם מדובר באסון מוחלט, כדאי שלא להסתפק בפגישה אחת ולהגיע להחלטה לגבי סיכויי הקשר רק לאחר שתיים או שלוש פגישות.
במקרה שהדייט שקבעתם דרך אתר הכרויות אינו מוצלח, תנו לעצמכם יום או יומיים לפני שאתם חוזרים לחפש בן זוג על מנת למנוע שחיקה רגשית ולאפשר לעצמכם לקבל פרספקטיבה חדשה על הדברים.

חזרה למאמרי היכרויות