כניסה

מאמרים

מאמרים

טיפים לשימוש באתרי הכרויות

טיפים לגברים ולנשים שעושים שימוש באתרי הכרויות

רבות נכתב על הדרכים להצלחה באתרי הכרויות שונים. מרבית העצות שניתנות לגולשים הן עצות כלליות הנוגעות לבחירה באתר הכרויות מתאים, ליצירת הפרופיל האישי ותמונת הפרופיל ולהצלחה בפגישות ראשונות. האם נכון לומר שכל העצות הכלליות שניתנות לגבי שימוש מוצלח באתרי היכרויות נכונות באותה המידה גם לגברים וגם לנשים? האם העצות שכדאי לתת לאישה שרשומה באתר מסוג זה יהיו שונות מאלו שכדאי לתת לגבר? בשאלה מסקרנת זאת נעסוק במאמר זה.

בנייה נכונה של קשר חדש
הקלישאה הרווחת בתחום של הכרויות רומנטיות היא שהגבר הוא זה שצריך להיות בעל היוזמה וליצור את הקשר הראשוני. אמנם נכון שנשים רבות מעדיפות שיפנו אליהן תחילה, אבל כיום נשים רבות מעדיפות להיות הן היוזמות. טיפ שיהיה נכון גם לגברים וגם לנשים הוא לא להסס לנסות ליצור קשר עם בן או בת זוג פוטנציאליים שמוצאים חן בעיניהם. פנייה ישירה, עניינית ומחויכת מהווה את האסטרטגיה הטובה ביותר.

דעו מתי לקבל סירוב
למרות שאנחנו מסתכנים כאן באפיון סטריאוטיפי במקצת, עצה זאת רלוונטית מעט יותר לגברים, אך היא רלוונטית כיום גם לנשים. טוב ליזום ולנסות ליצור קשר בצורה ישירה, אבל צריך לדעת מתי לסגת ולקבל סירוב. ההבדל בין עקביות והתמדה לבין הטרדה עשוי להיות דק ועדיף לסגת במידה שנתקלים בחוסר עניין מהצד שמנגד.

לדעת לבחור את הרגע הנכון ולדעת לסרב
עוד עצה שהיא רלוונטית גם לגברים וגם לנשים הגולשים באתרי הכרויות היא לדעת לבחור את הרגע הנכון לקביעת דייט ראשון. תמיד כדאי להמתין עד שהקשר הראשוני, שמתבסס באמצעות צ'אטים ושיחות טלפון, מקבל מידה מסוימת של עומק לפני שקובעים פגישה ראשונה. אם אתם מרגישים שהזמן עדיין לא בשל לקביעת פגישה ראשונה, או שהקשר הראשוני אינו מוצלח, צריך גם לדעת מתי לסרב ולהמתין או לסיים את הקשר.
לסיכום, ההבדלים בעצות שניתנות לגברים ולנשים הרשומים באתרי הכרות באינטרנט קשורים יותר לדקויות מאשר לדרך ההתנהלות. כיום, ובמיוחד כאשר מדובר באתרים איכותיים יותר כדוגמת אתרי הכרויות אקדמאים וקרייריסטים, פתיחות וגישה ישירה מחליפים את גינוני הטקס הישנים שנגועים במרבית המקרים בחשיבה סטריאוטיפית.

חזרה למאמרי היכרויות