כניסה

מאמרים

מאמרים

couple

טיפים לביסוס מערכת יחסים חדשה שנוצרה דרך אתר הכרויות

רבות נכתב על השימוש הנכון באתרי הכרויות וכמעט כל החומר הכתוב שניתן למצוא עוסק במציאת בן או בת זוג, בשימוש נכון באתר ההיכרויות, ביצירת הפרופיל האישי ובהתנהלות נכונה בפגישה הראשונה. לעומת זאת, לא רבות נכתב על ביסוס מערכת יחסים חדשה שנוצרה דרך אתרי הכרויות. לכאורה, מערכת יחסים שכזאת אינה שונה ממערכות יחסים אחרות, אבל הלכה למעשה ישנם הבדלים הקשורים לאופי אתר ההכרויות בו נעשה שימוש ולתהליך החיפוש שעוברים בדרך כלל מי שעושים שימוש באתרי הכרויות שונים.

ביסוס הדרגתי של מערכת היחסים החדשה
סביר להניח כי מי שעושה שימוש באתר הכרויות איכותי, כדוגמת אתר הכרויות אקדמאים וקרייריסטים, מעוניין בזוגיות לטווח הארוך ובמערכת יחסים רצינית. אם נחשוב לרגע, אדם אינו משלם מכספו ומשקיע את כל מרצו בשרות הכרויות אם הוא אינו רציני בכוונותיו, לפחות ברמת העיקרון. לכן, כאשר נוצר קשר חדש דרך אתר הכרויות איכותי, קיים מטען משותף של תקוות שהוא בדרך כלל משמעותי יותר מהרגיל. העובדה כי שני בני זוג מעונינים בקשר ארוך טווח היא כמובן חיובית, אבל בתקופה הראשונית של ביסוס מערכת יחסים חדשה היא גם יכולה להוות מכשול. רצוי לשים בצד, לפחות לזמן מה, מחשבות על חתונה, ילדים וחיים משותפים בארמון ולהמשיך את מערכת היחסים בהתמדה ובהדרגה. ציפיות גדולות מדי בשלב הראשון, גם אם יש להן בסיס במציאות, עלולות לגרום למתח ולוויכוחים ולצבוע בצבעים לא מציאותיים אירועים שגרתיים. לכן מומלץ לקחת את הזמן ולתת למערכת היחסים חדשה שנוצרה דרך אתר הכרויות איכותי את האפשרות להתפתח בצורה הדרגתית ובאופן טבעי.

בנייה מחדש של האמונה ברומנטיקה
במקרים אחרים, עלולים לחוות משתמשים באתרי הכרויות תחושה של חוסר אמונה בסיכויי הצלחת הקשר החדש בגלל אכזבות קודמות. יש לזכור כי האפקט של שחיקה רגשית עלול להיות הרסני ומי שחוו אכזבות רומנטיות בעבר בגלל שימוש באתרי הכרויות שאינם איכותיים או סתם בגלל חוסר מזל, עשויים להפסיד הזדמנויות אמיתיות לקשר אמיתי ואיכותי. למי שנכווה בעבר, מומלץ לתת למערכת יחסים חדשה זמן רב ככל האפשר לפני קבלת ההחלטה לגבי סיכוייה להצליח. ייתכן מאוד שמתן הזדמנות נוספת למערכת יחסים חדשה שנוצרה דרך אתר הכרויות, מערכת יחסים שעל פניה נראית כלא מוצלחת, תוכל להשכיח בצורה הדרגתית אכזבות קודמות ותסייע לצבוע אותה בצבעיה האמיתיים והחיוביים.

חזרה למאמרי היכרויות