כניסה

מאמרים

מאמרים

couple

ההבדל בין אתרי הכרויות בתשלום לאתרי הכרויות חינמיים

נראה שהעיקרון המנחה את מרבית הגולשים באינטרנט כיום, בין אם מדובר באתרי הכרויות ובין אם מדובר באתרים מסוגים אחרים, הוא העיקרון של שימוש בשירותים ואתרים חינמיים. אחרי הכל, מדוע לשלם עבור שימוש באתר או בשירות כאשר ישנם אתרים רבים כל כך המציעים את שירותיהם בחינם? דרך המחשבה הזאת אולי מתאימה לסוגים רבים של שירותים ואתרים, אך האם היא מתאימה גם לאתרי הכרויות מסוגים שונים? במאמר זה ננסה לענות על שאלה זאת ולבדוק את ההבדל בין אתרי הכרויות בתשלום לאתרי הכרויות המספקים את שירותיהם בחינם.

מה ההבדל בין אתרי הכרויות לאתרים אחרים?
מרבית האתרים בהם אנו משתמשים מספקים לנו שירותים שאת התועלת המעשית שלהם ניתן למדוד בצורה מיידית. בין אם מדובר במוצר מסוג כזה או אחר, אינפורמציה, או משחק, ההחלטה לגבי טיב האתר והשירות שהוא מספק יכולה להתבצע על ידי הגולש בצורה מיידית. כאשר מדובר באתרי הכרויות, העניין אינו פשוט כל כך. אחרי הכל, טיב האתר והשירות שהוא מספק יהיה תלוי בהצלחת הגולש או הגולשת במציאת בן או בת זוג. בגלל שכל כך קשה להעריך את ההבדלים בטיב האתר חשוב לנתח את סיכויי ההצלחה מראש על מנת להימנע מסדרה ארוכה של פגישות ראשונות לא מוצלחות ומפח נפש.

כיצד ניתן לברר את איכות אתר ההכרויות?
כאן אנו מגיעים לנקודה שבגללה, בניגוד למרבית האתרים האחרים ברשת ,אתרי הכרויות איכותיים שואפים להתמקד רק בקבוצה ספציפית של משתמשים. אתרי הכרויות בתשלום מסוגלים להעמיד רף קבלה גבוה בפני המשתמשים ולוודא את אמיתות האינפורמציה שהם מספקים. התשלום החודשי מאפשר לאתרים איכותיים יותר הקשורים לתחום ההכרויות להתמקד בקבוצה מסוימת ובכך לשפר את סיכויי ההצלחה של הגולשים. יש לקחת בחשבון כי אתרים המספקים את שירותיהם בחינם בדרך כלל מתפרנסים מפרסום ולפיכך הדגש אצלם הוא על כמות ולא על איכות. אחרי הכל, כאשר מדובר במציאת בן או בת זג לטווח הארוך ההתעסקות היא לא עם מוצר או שירות שניתן למצוא במחירים זולים יותר. השאיפה של כמעט כל מי שניגש לאתרי הכרויות עם גישה רצינית היא להכיר שותף לחיים ולפיכך, כדאי לבצע את הבחירה בשיקול דעת ובהתאם.

חזרה למאמרי היכרויות