כניסה

מאמרים

מאמרים

couple

יותר זה פחות – מדוע רצוי להתמקד רק באתר הכרויות איכותי אחד

לחלק מכם וודאי יש חבר שמספר לכם כיצד הוא נרשם לאתרי הכרויות רבים ולרשתות חברתיות וכך הוא מצליח לצאת מספר פעמים בשבוע לפגישות רומנטיות. על פניו זהו סיפור שנשמע נהדר, אחרי הכל, ככל שתרבו להירשם לאתרי הכרויות רבים יותר כך תגדילו את סיכויי ההצלחה שלכם. הופעתם של אתרי הכרויות שמספקים את שירותיהם בחינם מעודדת את התופעה הזאת, אבל האם ניתן לראות בה תופעה חיובית? מי מכם שברצונו למצוא בן או בת זוג לצורך ביסוס מערכת יחסים וזוגיות ארוכת טווח, יגלה במהרה כי השימוש באתרי הכרויות רבים בעת בעונה אחת לרוב אינו מביא תוצאות טובות. במקרים רבים, מי שמחפש שותף או שותפה לחיים יאלץ לעבור סדרה ארוכה של פגישות ראשונות לא מוצלחות, דבר המביא פעמים רבות לשחיקה רגשית ואפילו לייאוש. התמקדות באתר הכרויות איכותי אחד, אתר שהשימוש בשירותיו יהיה לרוב בתשלום, תסייע לכם להימנע מן המצב שתואר למעלה ולשפר את סיכויי ההצלחה שלכם.

האם התמקדות באתר הכרויות אחד לא תפחית את סיכויי ההצלחה שלי?
התשובה לשאלה זו היא בהחלט לא, במידה ומדובר באתר הכרויות איכותי. ההתמקדות באתר אחד תאפשר לכם לתת את מלוא תשומת הלב להזדמנויות איכותיות ליצירת קשרים רומנטיים. יתרה מזאת, עדיף גם לתקשר רק עם בן זוג פוטנציאלי אחד בכל זמן נתון. תנו לכל הזדמנות את המקום והזמן המגיעים להם. ריבוי בפגישות ראשונות, או אפילו בצ'אטים ושיחות הכרות טלפוניות, עלול להביא לשחיקה רגשית שתקטין בתורה גם היא את סיכויי ההצלחה שלכם.

באיזה אתר הכרויות כדאי לבחור?
כאן אנו מגיעים לשאלת הבחירה. תחום ההכרויות באינטרנט התפתח וגדל מאוד בשנים האחרונות, מה שגורם לעיתים למלאכת הבחירה להיות מעט מורכבת. קודם כל חשוב להגדיר את המטרות שלכם ולנסות למצוא אתר שמשרת אותן ומתמקד בקבוצת משתמשים שלה רקע דומה לשלכם. אם ניקח כדוגמא קבוצת משתמשים שהם אנשי קריירה או אקדמאים, ברור כי אתר הכרויות אקדמאים ישרת אותם בצורה טובה יותר וכי זהו האתר שרצוי שיבחרו. כמו כן, אתרי הכרויות בתשלום בדרך כלל מסוגלים לבצע תהליכים מתקדמים של קבלת משתמשים ולוודא את האינפורמציה שהם מספקים ולכן הבחירה בהם היא מומלצת.
נסכם בקצרה: אם ברצונכם לחפש זוגיות רצינית, רצוי להתרכז באתר הכרויות איכותי אחד ולנסות שלא להפריז בקביעת פגישות ראשונות רבות בפרק זמן קצר. אתרי הכרויות איכותיים בתשלום, כדוגמת אתרי הכרויות אקדמאים, יוכלו לתת בדרך כלל את המענה הטוב ביותר למי שמבקש למצוא שותף או שותפה לחיים.

חזרה למאמרי היכרויות