כניסה

מאמרים

מאמרים

women

למי מתאימים אתרי הכרויות אקדמאים?

אין לנו כלל ספק שיש מי מביניכם שהרימו גבה בהשתאות כשקראו את הכותרת של מאמר זה, אחרי הכל אתרי הכרויות אקדמאים מכריזים בשמם על קבוצת המשתמשים שלהם, מה שמבטל את הצורך בשאלה שהוצגה בכותרת. אז זהו, שהתשובה לשאלה שנשאלה בכותרת אינה פשוטה כל כך. כמובן שאתרי הכרויות אקדמאים מתאימים לאנשים בעלי רקע של השכלה גבוהה וקריירה מקצועית, אבל הצלחת השימוש בהם תלויה גם בסוג הקשר ובסוג הזוגיות בה מעונינים המשתמשים. כמובן שהשימוש בכל אתר הכרויות קשור במידה זו או אחרת גם במזל. אחרי הכל, יש מי שפוגשים את בן או בת הזוג שלהם אחרי מספר שבועות ואילו אחרים מבלים שנים בחיפושים, אבל במאמר זה נדגים מדוע אתרי הכרויות אקדמאים מעצימים את סכויי הצלחת המשתמשים וכיצד הצלחה זאת קשורה לעובדה שהם מתאימים יותר למי שמחפש זוגיות ארוכת טווח ורצינית.

רומנטיקה ברשת וסוגים שונים של זוגיות
אין כל ספק שהשימוש ברשתות חברתיות ובשירותי הכרויות משנה בהדרגה את הצורה שבה בני זוג פוגשים זה את זו. אבל השימוש באינטרנט יוצר גם קושי במציאת בני או בנות זוג רציניים. ריבוי האפשרויות מקשה על ההחלטה ולעיתים סוחף את הגולשים לסדרה ארוכה של מערכות יחסים קצרות ולא מחייבות. הסכנה הטמונה כאן היא זו של שחיקה רגשית. קשה לחוות תקוות ואכזבות רומנטיות בצורה תדירה מבלי לאבד משהו מן הרומנטיקה והתמימות שכל כך נחוצים ליצירתו של קשר ארוך טווח. כאשר מדברים על אתרי הכרויות ממוקדי קבוצת משתמש כדוגמת אתרי הכרויות אקדמאים, ההנחה היא כי הם מתאימים יותר למשתמשים המחפשים קשר מחייב ומשום כך אינם מסופקים מן האפשרויות שמציבות בפניהן הרשתות החברתיות ושאר השירותים החינמיים הזמינים ברשת..

אז למי אתרי הכרויות אקדמאים באמת מתאימים?
נכון שתמיד יש יוצאים מן הכלל והקריטריונים הרשמיים שמציבים אתרים מן הסוג הזה הם של תואר אקדמי וקורות חיים מתאימים, אבל הלכה למעשה אתרי הכרויות אקדמאים מתאימים יותר למשתמשים המעונינים ביצירתה של זוגיות רצינית ויצירתו של קשר מחייב. אחרי הכל, האינטרנט מלא באפשרויות למי שמחפש קשרים רומנטיים לא מחייבים, אבל כאשר מדובר ביצירתו של קשר עמוק בעל יסודות איתנים שמבוססים על מכנה משותף רחב, אתרי הכרויות אקדמאים מתאימים יותר ומספקים פתרון איכותי משגדיל את סיכויי הצלחת המשתמשים.

חזרה למאמרי היכרויות