כניסה

מאמרים

מאמרים

the true about

האמת על הסיכויים למצוא זוגיות בעזרת שימוש באתרי הכרויו

כאשר מדברים על אתרי היכרויות, בדרך כלל ניתן למצוא שתי גישות קוטביות אצל משתמשים פוטנציאליים. ישנם אלו שניגשים לעניין באופטימיות מופרזת ובטוחים שבתוך זמן קצר, אפילו מספר ימים, הם ימצאו את השותף המיוחל ויחיו באושר ובעושר עד עצם היום הזה. מן הצד השני, ישנם אלו הבטוחים כי אתרי היכרויות לא יכולים לעזור להם בגלל סיבות שונות הנובעות בדרך כלל או מחוסר בטחון עצמי או מחוסר יכולת להתגבר על דעה קדומה שלילית לגבי שירותי היכרויות.

האמת, כמאמר הקלישאה, נמצאת במקום כלשהו באמצע. משתמשים שמצפים למצוא את נסיך או נסיכת החלומות שלהם בתוך שעות ספורות, בדרך כלל יתאכזבו ויתייאשו כעבור זמן קצר והפסימיים יישארו לרוב בבדידותם המזהרת.

אז מה באמת ניתן לומר לגבי הסיכויים למצוא זוגיות בעזרת שימוש באתרי היכרויות? התשובה קשורה לשני גורמים עיקריים, הראשון קשור לסוג אתר ההיכרויות בו נעשה שימוש והשני קשור למידת רצינות הכוונות של המשתמש.

ככל שאתר היכרויות הוא ממוקד ואיכותי יותר, כך גדלים סיכויי ההצלחה. אם נבחן לדוגמא אתר היכרויות לאקדמאים ולקרייריסטים ונשווה אותו לאתר היכרויות כללי נוכל להמחיש את ההבדל. אתרי היכרויות כלליים יקבלו בדרך כלל כל משתמש המעונין בשירותיהם. משמעות הדבר היא כי כנות הכוונות של המשתמשים ואמיתות האינפורמציה שהם מספקים מוטלת כמעט תמיד בספק.

אתרי היכרויות ממוקדים יותר, כדוגמת אתרי היכרויות לאקדמאים וקרייריסטים מציבים קריטריונים קפדניים גם לגבי איכות המשתמשים וגם לגבי אמיתות האינפורמציה שהם מציגים באתר. כמובן שמכיוון שמדובר בקבוצה ממוקדת יותר מבחינת השכלה, תחומי עניין, קריירה , הרגלי לימודים ועבודה הסיכויים למציאת שותף או שותפה גדלים בצורה משמעותית.

כאן חשוב לציין כי גם כאשר מדובר באתר היכרויות לאקדמאים וקרייריסטים ההצלחה אינה מובטחת וזה גם המקום לדבר על הגורם השני שקשור למידת רצינות כוונות המשתמש. אתרי היכרויות איכותיים, כדוגמת אתרי היכרויות לאקדמאים, נועדו בראש ובראשונה למשתמשים שהם כנים לגבי מידת רצינות כוונותיהם למציאת שותף לחיים, וכאן אנו מדברים על הכנות הפנימית של כל משתמש ומשתמש. את ההצלחה יחוו בדרך כלל מי שיש ברשותם את הסבלנות המתבקשת והבגרות הנפשית לחוות גם את האכזבות שבדרך.

ניתן לדבר על טיפים ועצות שימושיות רבות הנוגעות לשימוש באתרי היכרויות, אך בסופו של דבר כנות כוונות המשתמש והבגרות הנפשית שלו הם האלמנטים המכריעים לגבי סיכויי ההצלחה והם יתנו את הדחיפה הראשונית שתניע את שאר התהליכים הדרושים.

חזרה למאמרי היכרויות