כניסה

מאמרים

מאמרים

מה ניתן ללמוד מתמונת הפרופיל של בן או בת זוג פוטנציאליי

מה ניתן ללמוד מתמונת הפרופיל של בן או בת זוג פוטנציאליים?

רבים מן המשתמשים באתרי הכרויות נוהגים ליחס חשיבות מעטה לתמונת הפרופיל מעבר לאספקטים הויזואליים חיצוניים. האמת היא שתמונת הפרופיל טומנת בחובה הרבה יותר אינפורמציה ממה שנהוג לחשוב. מי שמשתמש באתרי הכרויות ובעיקר באתרים איכותיים כדוגמת אתרי הכרויות אקדמאים ייטיב לעשות אם ילמד את השפה המיוחדת של תמונות הפרופיל, גם כדי לערוך שינויים ולשפר את תמונת הפרופיל של עצמו וגם כדי לנסות ולהבין טוב יותר מהם המסרים שמנסים בן או בת הזוג הפוטנציאליים לשדר דרך התמונה שלהם.

מהי בעצם החשיבות של תמונת הפרופיל?
תמונת הפרופיל מהווה עבור משתמשים באתרי הכרויות הזדמנות להציג את עצמם ולעיתים גם לשרטט קווים כלליים לאופיים ולתחומי העניין שלהם. אם נתחיל בדוגמה הפשוטה ביותר הקשורה לתחום של הכרויות : תמונת פרופיל שבה בן או בת הזוג הפוטנציאליים מחייכים שונה בתכלית השינוי מתמונה שבה ארשת פניהם רצינית. כמובן שכאשר מדובר באתרי הכרויות רובם המכריע של המשתמשים מודע לחשיבות הרבה של ארשת פנים נעימה ומחויכת בתמונת הפרופיל אבל ישנם עוד דברים רבים שניתן ללמוד לגבי בן או בת הזוג הפוטנציאליים על ידי בחינת תמונת הפרופיל שלהם.

איכות, פרטים ומידת ההשקעה בתמונה
כאשר אתם בוחנים בן או בת זוג פוטנציאליים באתר הכרויות כדאי לשים לב לפרטים הבאים: מהי איכות התמונה, היכן היא צולמה, מהו הרקע והאם ניתן לגלות בו פרטים משמעותיים ומהי מידת ההשקעה של המצולם באסתטיקה אישית.
נתחיל באיכות התמונה. סביר להניח כי ככל שכוונותיו של המשתמש שמולכם רציניות יותר כך הוא ישקיע יותר בתמונה איכותית. את אותו הדבר ניתן לומר לגבי ההשקעה בלבוש וההקפדה על מראה נקי ומסודר. הבעת הפנים, בחירת הלבוש, התסרוקת, כולם מהווים מעין קוד דרכו מנסה בן הזוג הפוטנציאלי לשדר לכם רמזים לגבי אופיו ורצינות כוונותיו. כדאי גם לבחון היטב את הרקע המצולם, כמובן שרקע של ספריה או רקע של חוף ים משדרים אופי שונה.
לסיכום, חשוב להדגיש כי למידת תמונת הפרופיל של משתמשים באתר הכרויות אינה מהווה תחליף להכרות אישית מעמיקה ובמקרים רבים גם עשויה להטעות, אולם היא בהחלט יכולה לסייע לכם להחליט עם אילו בני זוג פוטנציאליים ברצונכם לפתוח בדיאלוג על מנת לנסות ולהכיר אותם טוב יותר.

חזרה למאמרי היכרויות