כניסה

מאמרים

מאמרים

מדוע החברים מצליחים יותר ממני בשימוש באתרי הכרויות?

מדוע החברים מצליחים יותר ממני בשימוש באתרי הכרויות?

כמעט לכל אחד כיום יש חבר או חברה שמרבים לדבר על סיפורי ההצלחה המדהימים שלהם בשימוש באתרי הכרויות וברשתות חברתיות. סיפורים שכאלה מלאים בפגישות ראשונות מוצלחות וכיבושים רומנטיים אינסופיים ותמיד מעוררים קנאה. אז למה לכם זה לא קורה?
קודם כל חשוב לקחת תמיד בעירבון מוגבל את הסיפורים שאתם שומעים. אולי קל לקבוע סדרה אינסופית של פגישות ראשונות דרך אתרי הכרויות שאינם בתשלום ורשתות חברתיות אבל קשה הרבה יותר לבסס זוגיות מוצלחת בצורה שכזאת. אם ברצונכם להשתמש באתרי הכרויות בצורה נכונה עליכם להגדיר בראש ובראשונה את מטרות השימוש. אם ברצונכם לבסס זוגיות רצינית לטווח הארוך אין לכם מה להתקנא בסיפורי האגדות בדבר כיבושים רומנטיים מהירים שביניהם ובין מערכת יחסים רצינית אין כמעט שום דבר משותף.

הגדרת מטרות השימוש באתרי הכרויות
מי שמעונין במציאת בן או בת זוג לטווח הארוך, חשוב שיגדיר את החיפוש הזה כמטרה עוד לפני תחילת השימוש באתרי הכרויות. הסכנה הגדולה ביותר הטמונה בשימוש באתרי הכרויות היא זו של שחיקה רגשית. סדרה ארוכה של פגישות ראשונות ומערכות יחסים קצרות תוביל פעמים רבות לתחושה של בלבול ולעיתים ייאוש. חשוב להבין כי התמקדות בבן זוג אחד בכל זמן נתון היא זאת שתביא בסופו של דבר להצלחה. החיפוש אחר בן או בת זוג לטווח הארוך עשוי להיות ארוך יותר אולם פעמים רבות אין משמעות הדבר כי אינכם מצליחים בשימוש באתרי הכרויות אלא פשוט כי אתם ממתינים לבן או בת הזוג המתאימים לכם ביותר.

בחירת אתר ההיכרויות הנכון
ההצלחה קשורה לא רק בהגדרת מטרות הקשר שאתם מחפשים אלא גם בבחירת אתר ההכרויות המתאים. למי שמחפש זוגיות רצינית לטווח הארוך מתאימים יותר אתרים איכותיים בתשלום כדוגמת אתרי הכרויות אקדמאים. אתרים שכאלה מרכזים קבוצה של משתמשים איכותיים המעונינים בקשר רציני לטווח הארוך. לבחירת אתר ההיכרויות המתאים חשיבות מכרעת בשיפור סיכויי ההצלחה. כאשר ההתקשרות הראשונית מתבצעת עם משתמשים החולקים את אותן השאיפות ולהם רקע דומה של השכלה ושאיפות חיים הרי שסיכויי ההצלחה משתפרים באופן טבעי.
לסיכום, אין שום סיבה שהחברים יצליחו יותר או פחות מכם בשימוש באתרי הכרויות וכל מה שצריך לעשות הוא להגדיר את מטרות השימוש, לבחור באתר הנכון ולהמתין בסבלנות לתוצאות הטובות שלא יאחרו להגיע.

חזרה למאמרי היכרויות