כניסה

מאמרים

מאמרים

הכרויות אקדמאים ויתרונות הרומנטיקה השכלתנית

הכרויות אקדמאים ויתרונות הרומנטיקה השכלתנית

אתרי הכרויות אקדמאים מקדמים סוג חדש של רומנטיקה, הרומנטיקה השכלתנית. אז נכון שלמשמע המונח רומנטיקה שכלתנית לא ממש עולים בראש דימויים מן האגדות שבהם נסיך יפה תואר מעיר את אהובתו מתרדמה בת מאה שנים, אבל גישת הרומנטיקה השכלתנית התגלתה בשנים האחרונות כיעילה ביותר וכמשפרת בעשרות אחוזים את הסיכויים למצוא בן או בת זוג דרך אתר הכרויות.

מהי הרומנטיקה השכלתנית?
אתרי הכרויות אקדמאים מנסים למעשה לצמצם ככל האפשר את אלמנט המזל ולהעצים את סיכויי ההתאמה בין כל שני בני זוג פוטנציאליים.
כיצד הם עושים זאת? אתרי הכרויות אקדמאים יוצרים למעשה קבוצה של משתמשים שלהם רקע דומה של השכלה, אנשים שהם אנשי קריירה או סטודנטים. באתרי הכרויות אקדמאים על כל אחד מן המשתמשים לספק קורות חיים המפרטים את ההיסטוריה הלימודית והתעסוקתית שלו. את קורות החיים והפרטים שמספק כל משתמש מוודאים בקפדנות וכמו כן על כל משתמש לחתום על הצהרות משפטיות מחייבות הנוגעות לאמיתות האינפורמציה אותה הוא מספק.
מה בין קורות חיים לרומנטיקה? התשובה מגדירה בעצם את הגישה החדשה של הרומנטיקה השכלתנית. אתרי הכרויות אקדמאים שמים לעצמם כמטרה לתת לגורל דחיפה קטנה. אם האינטראקציה בין שני משתמשים מתבססת מראש על העובדה שהם חולקים רקע ושאיפות חיים דומות סיכויי הצלחת הקשר ביניהם משתפרים בהרבה. מעבר לכך, על ידי צמצום אלמנט המזל נמנע התהליך של שחיקה רגשית שחווים כל כך הרבה משתמשים באתרי הכרויות רגילים אחרי אינספור פגישות ראשונות עם בני זוג פוטנציאליים שאינם מתאימים להם כלל.

ובכל זאת רומנטיקה
חשוב להדגיש כי אתרי הכרויות אקדמאים אינם מתיימרים להחליף את יד הגורל או ליצור סוג חדש לחלוטין של רומנטיקה. אתרים מן הסוג הזה מנסים להתאים את המושגים הישנים של הרומנטיקה למציאות החדשה שבה משחק האינטרנט תפקיד מרכזי באינטראקציה בין שני בני זוג פוטנציאליים. רבים מהמשתמשים באתרים רגילים או ברשתות חברתיות לצורך הכרויות רומנטיות מעידים כי הם חשים בלבול רב וכי למרות שפע ההזדמנויות הם אינם מצליחים למצוא בני זוג מתאימים. כאן בדיוק נכנסת גישת הרומנטיקה השכלתנית החדשה של אתרי הכרויות אקדמאים המנסים ליצור סביבה יציבה יותר שבה הסיכוי למצוא בן או בת זוג מתאימים גבוה יותר באופן טבעי.

חזרה למאמרי היכרויות