כניסה

מאמרים

מאמרים

אמיתות האינפורמציה

כיצד ניתן לוודא את אמיתות האינפורמציה של החברים באתרי הכרויות?

כמעט כל מי שחושב על השימוש באתרי הכרויות חושש למסור את האינפורמציה והפרטים האישיים שלו וגם תוהה כיצד יוכל להבטיח לעצמו כי המידע שמספקים לו חברים אחרים הוא נכון. מרבית אתרי ההכרויות והרשתות החברתיות דורשים מכל נרשם שם, כתובת מייל ותמונה. מן הסתם כתובות מייל אינם אומרות דבר על זהות החבר ואפילו תמונות הפרופיל אינן בהכרח אמיתיות. שימוש בזהויות בדויות הוא נפוץ למדי באינטרנט, מה שעלול להוביל למצב שבו הרווק הנאה אתו אתן מתקשרות הוא למעשה גבר נשוי.
אם כך, כיצד ניתן לוודא את אמיתות האינפורמציה של כל מי שנרשם לאתרי הכרויות? התשובה לכך קשורה יותר לסוג האתר מאשר לפעולה כזאת או אחרת שבה תוכלו לנקוט.

אתרי הכרויות אקדמאים
אתרי הכרויות אקדמאים ואתרים איכותיים אחרים בתחום ההכרויות שונים מאתרים כלליים בשני תחומים עיקריים: הם מגדירים קבוצה ספציפית של גולשים רשומים, מה שמגדיל את סיכויי ההצלחה של כל אחד והם מוודאים בצורה דקדקנית את זהות המועמדים להצטרפות לאתר. אתרי הכרויות אקדמאים הם לרוב אתרים בתשלום. התשלום הוא חודשי וקיימת גם אפשרות לתקופת ניסיון שבמהלכה ניתן לבדוק את איכות האתר ולהתנסות בשימוש בו. בהכללה גסה, אנשים המעונינים ליצור זהות בדויה באינטרנט נמנעים מהשימוש באתרים בתשלום, כמו גם מהשארת פרטים מזהים כגון מספר כרטיס אשראי וקורות חיים.
אתרי הכרויות אקדמאים איכותיים מחייבים מועמדים לקבלה לספק קורות חיים מפורטים ולחתום על הצהרות מחייבות לגבי אמיתות האינפורמציה שהם מספקים.

כיצד ניתן לדעת כי הפרטים שמספקים הגולשים באתרי הכרויות אקדמאים הם אמיתיים?
תהליך הקבלה לאתרי הכרויות אקדמאים הופך את זיוף פרטי המצטרף לכמעט בלתי אפשרי. העובדה כי השם ופרטי כרטיס האשראי מוצלבים עם הפרטים המסופקים בקורות החיים ומלווים בחתימה על התחייבות משפטית מפורטת, לא רק שמקשה על מי שמעונין ליצור זהות בדויה אלא גם גורמות לו להתייאש ולהרים ידיים. אחרי הכל, ישנם מספיק אתרים שבהם קל ליצור זהויות בדויות.
אם כך, ניתן לראות כי אתרי הכרויות אקדמאים יוצרים סביבה בטוחה לאלו שברצונם להכיר בן או בת זוג. נכון שהשימוש בהם הוא בתשלום וישנם אתרים רבים המספקים שירותים בחינם, אבל התשלום לאתרי הכרויות אקדמאים הוא הכרחי, לא רק כדי לשפר את איכות האתר אלא גם, ואולי בעיקר, כדי להבטיח את אמיתות זהות הרשומים באתר ויצירתה של סביבה מכוונת בטוחה.

חזרה למאמרי היכרויות