כניסה

מאמרים

מאמרים

חשיבות יצירת הפרופיל האישי בצורה נכונה באתרי הכרויות

חשיבות יצירת הפרופיל האישי בצורה נכונה באתרי הכרויות

כמעט כל אתר הכרויות דורש מן הגולשים הנרשמים לאתר ליצור פרופיל אישי. גולשים רבים נוטים למהר ולהעלות תמונה קיימת שלהם ולכתוב כמה משפטים לא מחייבים על מנת לתאר את עצמם ובכך מקטינים הלכה למעשה את סיכויי ההצלחה שלהם בשימוש באתר. יצירת פרופיל אישי איכותי היא בעלת חשיבות מכרעת בהצלחה בשימוש בכל אתר הכרויות איכותי. במאמר זה נעסוק בחשיבות הרבה של הפרופיל האישי ונספק מספר עצות שימושיות הנוגעות ליצירתו.

חשיבות הפרופיל האישי
הפרופיל האישי מהווה מעין הצהרה של המועמד החדש לגבי עצמו ולגבי כוונות השימוש שלו באתר ההיכרויות. את הפרופיל האישי ניתן לתאר כחלון דרכו יכולים גולשי האתר להעיף מבט חטוף על החבר ולהחליט האם ברצונם להכירו. במיוחד כאשר מדובר באתר הכרויות איכותי כדוגמת אתר הכרויות אקדמאים הגולשים בוחנים בתשומת לב רבה, לא רק את תמונת הפרופיל, אלא גם את התוכן הנוגע לכוונות, לתחומי העניין ולהשכלה.

תמונת הפרופיל
על פני השטח ניתן לחשוב כי תמונת הפרופיל קשורה אך ורק להופעה החיצונית אך האמת רחוקה מכך. כמעט כל גולש וגולשת המביטים בתמונת פרופיל ישימו מיד לב לפרטים הבאים: לבוש, רקע, איכות התמונה, אופי התמונה. לבוש מוקפד וגישה רצינית משדרים מסר אחר לחלוטין מאשר תמונה מצחיקה, תמונה בבגד ים או תמונה שאינה אסתטית.
עם ההרשמה לאתר הכרויות ויצירת תמונת הפרופיל מומלץ לשים לב לפרטים הבאים: השתמשו במצלמה טובה ואיכותית והשתדלו להצטלם בחוץ ולאור יום. בחרו בהקפדה את הרקע ונסו שלא יהיו בו פרטים שיסיחו את עין הגולש. נסו להיראות טבעיים ונינוחים ככל האפשר. רצוי שהאדם שיצלם אתכם יהיה מישהו שגורם לכם לחוש בנוח ולהיראות נינוחים.

פרטים אישיים
מרבית הרשומים באתרי הכרויות רציניים מחפשים בן או בת זוג לטווח הארוך ולפיכך לפרטים שאתם ממלאים הנוגעים להיסטוריה שלכם, להשכלה שלכם ולתחומי העניין שלכם יש חשיבות רבה. למרות שלחוש הומור יש מקום רב בבניית זוגיות מוצלחת, ביצירת הפרופיל האישי רצוי להימנע מהתחכמויות יתר ולהיות ענייניים ככל האפשר. לא כדאי גם להגזים ולתאר את עצמכם ככליל השלמות. סיכום ממצה של הרקע שלכם, ההשכלה ותחומי העניין שהייתם מעונינים לחלוק עם בן או בת זוג פוטנציאליים יספיקו בהחלט.
לסיכום, פרופיל אישי מוצלח הוא הכרחי על מנת לשפר את סיכויי ההצלחה באתרי הכרויות ובעיקר באתרים איכותיים בהם מחפשים הגולשים בן או בת זוג לטווח הארוך.

חזרה למאמרי היכרויות