כניסה

מאמרים

מאמרים

משבר רומנטי

התאוששות ממשבר רומנטי בעזרת שימוש באתרי הכרויות

שימוש באתר הכרויות הוא אולי הדבר האחרון שיעלה בדעתכם בזמן שאתם מתאוששים ממשבר רומנטי כואב. הדבר האחרון שאתם זקוקים לו הוא סדרה של דייטים לא מוצלחים או אנשים המשקרים לגבי גילם ומצבם המשפחתי מאחורי האנונימיות שמציע האינטרנט. בכל זאת, שימוש באתר הכרויות איכותי יכול בהחלט לסייע לכם לצאת מן המשבר. יש לזכור כי תחת ההגדרה הרחבה של אתרי הכרויות ישנם סוגים שונים של שירותים שונים מאוד זה מזה. שימוש באתרים איכותיים, כדוגמת אתרי הכרויות אקדמאים הממקדים את קבוצת המשתמשים ומוודאים את איכותה, יכול בהחלט לסייע רבות לתהליך של היחלצות מהמשבר.

האתרים הנכונים לבניית מערכת יחסים חדשה
על מנת להימנע משברון לב נוסף, כדאי להבין את ההבדל העקרוני בין סוגי אתרי ההיכרויות השונים. עולם ההיכרויות ברשת מתחלק לשתי קבוצות עיקריות: האחת של אתרים הפתוחים לכל משתמש והשניה של אתרים איכותיים השואפים ליצור קבוצת משתמש ממוקדת ואיכותית יותר. למרות הנטייה לבחור רק בשירותי אינטרנט המסופקים בחינם, כאשר מדובר באתרי הכרויות התמונה היא שונה. מרבית שירותי האינטרנט המסופקים בחינם ניזונים מפרסום ומכמות גולשים ומשתמשים גדולה ככל האפשר. השאיפה להגדיל את קבוצת המשתמשים ככל האפשר על ידי אספקת השירות בחינם מקשה מאוד על יצירת קבוצה ממוקדת ואיכותית. לפיכך, אם אתם רוצים לצאת ממשבר רומנטי ולנסות לפגוש בן או בת זוג חדשים, הדרך הנכונה תהיה להשתמש באתר היכרויות בתשלום, כדוגמת אתרי הכרויות אקדמאים וקרייריסטים. אתרים אלו מוודאים את זהות המשתמש ומציבים רף קבלה גבוה.

התנהלות נכונה באתר ההיכרויות
ההרשמה לאתר אין פירושה שצריך לקבוע מייד שורה ארוכה של דייטים. כאשר מתאוששים ממשבר רומנטי רצוי לקחת את הזמן ולנסות להכיר לעומק בני זוג פוטנציאליים לפני שקובעים להיפגש אתם. מרבית אתרי ההכרויות יאפשרו לכם לתקשר באמצעות צ'אטים, מיילים וטלפון. התרכזו בכל פעם רק בבן זוג פוטנציאלי אחד ונסו להכיר אותו טוב ככל האפשר. רצוי שלא להרבות ולדבר על בן הזוג הקודם ועל תחושת שברון הלב. זכרו כי המטרה היא לבסס מערכת יחסים חדשה ורצוי לשדר לבן או בת הזוג החדשים כי פניכם אל עבר העתיד וכי אתם מרוכזים בהם ולא בבן הזוג הקודם.

חזרה למאמרי היכרויות