כניסה

מאמרים

מאמרים

אתרי הכרויות ושמירה על פרטיות הנרשמים

אתרי הכרויות ושמירה על הפרטיות

אחת מן הסיבות העיקריות שגורמות לגולשים רבים להימנע מן השימוש באתרי הכרויות היא הצורך לשמירה על הפרטיות. כאשר אנו מתחילים את השימוש באתר הכרויות יש צורך במסירת מידע אישי למטרות ההרשמה. כמו כן, החשיפה הראשונית שלנו לחברים אחרים נעשית כאשר אין באפשרותנו לדעת עם מי באמת אנו מתקשרים והאם הזהות שהם מספקים לנו היא אמיתית. הדאגה לשמירה על הפרטיות היא אמיתית ולגיטימית, אולם אין לפסול בגללה את השימוש באתרי היכרויות באופן גורף אלא פשוט להקפיד על בחירה נכונה באתרים שיכולים לספק גם שמירה על הפרטיות וגם סיכוי טוב לפגוש בן או בת זוג מתאימים.

אתרי הכרויות בתשלום ושמירה על הפרטיות
מרבית האתרים החדשים שצצו בזמן האחרון מעל דפי האינטרנט הם אתרים חינמיים. השימוש בהם מפתה מאוד מכיוון שיש צורך רק בהליך קצר של הרשמה ואין כל צורך לשלם. למרות שאין לעשות הכללות, רבים מן האתרים הללו אינם עושים דבר על מנת לוודא את זהות המשתמשים. כך נוצר מצב שבו תחילת ההתקשרות שלכם עם בן או בת הזוג הפוטנציאליים נעשית כאשר אין לכם שום דרך לוודא את זהותו האמיתית ומצבו המשפחתי של העומד מולכם.
לעומת זאת, אתרי הכרויות איכותיים בתשלום, כדוגמת אתרי היכרויות אקדמאים וקרייריסטים, מסוגלים ליצור מנגנון מיון וסינון שמוודא את הזהויות של כל מי שמבצע הרשמה לאתר.

מדוע מסירת יותר אינפורמציה נותנת לי פרטיות טובה יותר?
אתרים איכותיים להיכרויות דורשים מן המועמד פרטים רבים יותר על מנת לוודא את זהותו. אתרי היכרויות המיועדים לאקדמאים אף יבקשו בדרך כלל קורות חיים.
אם כך מדוע שתרגישו בטוחים יותר אם האתר רוצה לדעת עליכם יותר? כאשר מדובר באתר הכרויות איכותי, ככל שכמות הפרטים שתמסרו תהיה גדולה יותר כך תהיה מלאכת בדיקת הזהות האמיתית שלכם קלה יותר. אתרים בתשלום מפעילים מנגנונים מתוחכמים יותר של הגנה על הפרטים שנמסרים להם. הסכנה האמיתית לפרטיות היא לא מסירת האינפורמציה לאתר, אלא חשיפה של האתר לחברים בעלי זהויות בדויות שינסו לדלות משאר הגולשים הפעילים באתר מידע אישי לצרכים לא כשרים.
אתרי הכרויות איכותיים בתשלום המבצעים תהליכי מיון ומוודאים את זהות המועמדים מנטרלים באופן כמעט מוחלט את היכולת ליצור זהויות בדויות. אתר הכרויות שיודע בדיוק מיהו כל חבר באתר יכול לטפל בבעיות של שימוש שאינו נאות בקלות רבה ולפיכך לספק שמירה טובה ויעילה על הפרטיות של כל העושה בו שימוש.

חזרה למאמרי היכרויות