כניסה

מאמרים

מאמרים

couple

כיצד להכיר טוב יותר את בן הזוג החדש שפגשתם דרך אתר הכרויות

אתרי הכרויות מספקים הזדמנויות לפגוש בני זוג פוטנציאליים רבים. חשוב לדעת כיצד לנצל את ההזדמנויות שמעניקים אתרי הכרויות ולנסות להכיר לעומק בן או בת זוג חדשים לפני שמחליטים אם ברצונכם לנסות ולבסס קשר רציני או להמשיך בחיפושים. על מנת להשיג תוצאות טובות, רצוי שלא להגזים בכמות הדייטים ולהעניק לכל בן זוג חדש את ההזדמנות הראויה.
שימוש באתרי היכרויות כלליים ללא תשלום יוביל בדרך כלל לשורה ארוכה של דייטים ראשונים לא מוצלחים. תהליך השחיקה הרגשי שנגרם מכך הוא מזיק מאוד ובמקרים רבים אינו מאפשר לנו לנצל דווקא את ההזדמנויות הטובות להתחיל במערכת יחסים רצינית.

שימוש באתרים המתאימים
על מנת לערוך הכרות מעמיקה עם בן או בת זוג חדשים רצוי לנסות ולהבטיח מראש כי כוונות הצד השני רציניות בדיוק כמו שלכם. התאמת הכוונות יכולה להיעשות בשתי דרכים :שימוש באתרים איכותיים יותר והעמקת תהליך ההתקשרות הראשוני.
בראש וראשונה, ההמלצה היא להשתמש באתרי הכרויות איכותיים. אתרים איכותיים יותר יגבו במרבית המקרים תשלום חודשי מן המשתמשים. תשלום זה מאפשר להם למקד את קבוצת המשתמשים ולהבטיח את אמיתות האינפורמציה באתר. מי שמחפש היכרות לא מחייבת יעדיף שלא לפנות לאתרי הכרויות אקדמאים, לדוגמא, וישתמש באתרים שאינם בתשלום.

הכרות ראשונית
ההכרות שלכם עם בן או בת הזוג החדשים אמורה להתחיל הרבה לפני הפגישה הראשונה. גולשים באתרי הכרויות מתפתים לעיתים קרובות לתקשר עם בני זוג פוטנציאליים רבים בעת ובעונה אחת. על פניו, כך אפשר להגדיל את הסיכויים ליצירת קשר, אבל הלכה למעשה עדיף להעניק לכל בן זוג פוטנציאלי את מלא הזמן ותשומת הלב. נסו לנהל צאטים ושיחות טלפון רק עם גולש אחד במשך מספר ימים.
העמיקו את ההכרות עוד לפני הדייט הראשון שלכם על מנת לבסס סוג של כימיה שתוכל ללבלב כאשר תיפגשו פנים אל פנים. בכל מקרה, אל תזדרזו להיפגש לפני שאתם חשים כי קיימת כבר מידה של אינטימיות ביניכם.

העמקת תהליך ההכרות
חשוב לתת לכל בן זוג חדש את הזמן הדרוש. אלא אם הפגישה הראשונה הייתה אסון מוחלט, כדאי להימנע מפגישה עם בני זוג פוטנציאליים חדשים נוספים עד שתגיעו להחלטה סופית. ככל שההכרות תעמיק וככל שתיפגשו פעמים רבות יותר, כך תוכלו לראות מעבר למראה החיצוני, להתגבר על מבוכה הדדית ולהבין בצורה עמוקה יותר אם יש או אין סיכוי לקשר.

אתרי הכרויות מספקים כמעט אינספור הזדמנויות למציאת שותף לחיים, אך חשוב לנהל את תהליך החיפוש בצורה שקולה והדרגתית ולהעניק לכל בן זוג חדש את הזמן וההזדמנות.

חזרה למאמרי היכרויות