כניסה

מאמרים

מאמרים

couple

כיצד להתגבר על מחסום הביישנות בעזרת אתרי הכרויות איכותיים

מי מכם שכבר שנים חולם על מציאת בן או בת זוג אבל סובל מבעיות של ביישנות יתר וחוסר בטחון יכול בהחלט לשקול שימוש באתרי הכרויות איכותיים, כדוגמת אתרי הכרויות אקדמאים כפתרון אפשרי. לפני שנתחיל לדבר על כך, כדאי לבסס את העובדה כי ביישנות היא אינה בעיה. מדובר בתופעה טבעית בהחלט שאפילו עשויה להיות בריאה כאשר מדובר בהכרות ראשונית ובחיפוש אחרי בן זוג. לעיתים, דווקא האנשים המוחצנים ביותר הם ביישנים וחסרי בטחון עצמי בתוך תוכם. הביישנות הופכת למגרעה כאשר היא מונעת מאתנו לנצל הזדמנויות טובות למציאת בן זוג וכאשר היא גורמת לנו לשדר את המסר הלא נכון למי שדווקא כן מעוניין להתקרב אלינו. אתרי הכרויות איכותיים יכולים לסייע להתגבר על מחסום הביישנות.

מה ההבדל בין אתרי ההיכרויות השונים?
אם ניקח כמקרה לדוגמה אתרי הכרויות אקדמאים נוכל להבין מה בעצם ההבדל בין אתרים כללים לאתרים איכותיים יותר. אתרי הכרויות אקדמאים נועדו לאנשים בעלי רקע, השכלה ושאיפות חיים דומות. אתרי הכרויות אקדמאים דורשים בדרך כלל כי המשתמש יספק קורות חיים ומוודאים כי האינפורמציה שהוא מוסר היא אמיתית. הידיעה כי מן הצד השני ישנו בן זוג פוטנציאלי בעל רקע דומה לשלכם וכוונות רציניות כמו שלכם בהחלט יכולה להפחית את החששות ולסייע בהתגברות על הביישנות הטבעית.

שימוש באתר עצמו
אין דבר שמפחיד יותר אדם ביישן מבליינד דייט. החל מההתלבטויות מה ללבוש, דרך הרצון להתחמק מהפגישה וכלה בשלל השטויות שנפלטות במהלך הדייט והשתיקות הרועמות. אחד היתרונות הגדולים של אתרי הכרויות אקדמאים ואתרים איכותיים אחרים הוא שהם מאפשרים למשתמשים לבצע את התקשורת הראשונית בצורה לא מלחיצה. גם האדם הביישן ביותר ינהל בקלות רבה צאט אינטרנטי עם בן או בת זוג פוטנציאליים. ההתקשרות דרך אתר ההיכרויות מנטרלת את החשש מפגישת פנים אל פנים ומאפשרת לבסס כימיה ראשונית מוצלחת ולא מלחיצה. במקרים רבים, התקשרות ראשונית מוצלחת מובילה לתובנה כי מן העבר השני יש בן זוג הסובל בדיוק מאותן בעיות כל כך נפוצות של ביישנות וחוסר בטחון.

לסיכום, ביישנות היא רגש טבעי ונפוץ ושימוש נכון באתרי הכרויות אקדמאים או אתרים איכותיים אחרים יכול לעשות רבות על מנת לסייע ביצירת קשר ראשוני מוצלח ולא מלחיץ, בדרך ליצירת זוגיות מוצלחת.

חזרה למאמרי היכרויות